bugün
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı23
- hiranur vakfı'na sahte kemik yaşı davasında hapis3
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor12
- demet evgar10
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- kemalistler7
- venezuela6
- dinleri masonlar kontrol ediyor5
- yazarların imza parfümleri14
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı5
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- hızlı para kazanmanın yolları11
- sözlüğün tadının kaçması4
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi3
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- bitcoin2
- 2026 dünya kupası22
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- bir insanı sevmek11
- erkekler neden az yaşar10
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- üniversitelerin gereksiz olması3
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- türk kızı egosu6
- semavi dinlerin faydasını anlamayan ateist2
- allah2
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- dünya11
- kadınların yanlış yapması3
- futbol17
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- fakirin sevmesi hak mıdır12
- mutluluğun fark edilmemesi8
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- falıma bakmak isteyen var mı24
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- am okşama4
- kıskanmak7
- düşün ki o bunu okuyor16
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- günün şiiri3
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- pkk nasıl biter5
- kemal kılıçdaroğlu18
ronaldinho transferini iyi düşünmesi gereken kulüp.
sen 2 senedir para yok, iyi oyuncu beklemeyin, yıldız beklemeyin diye çığır; sonra da kalk 6 milyona ronaldinho getir.
yemezler gülüm.
bu takımım ciddi sorunları var. ronaldinho ile bu sorunlar kapanmaz, aksine daha da artması olasıdır.
kadro planlaması itibariyle henüz ligin ilk yarısından cortlayan bir takım, onca eksiğine rağmen ronaldinho gibi bir riskin altına giriyorsa; orada oturup bir düşünmek lazım.
ben bir beşiktaş taraftarı olarak; ronaldinho gelmesin demiyorum. lakin ronaldinho gelesiye kadar ne işler, ne eksikler var bu takımda.
ben her mevkiye olmasa bile en az 2-3 mevkiye tolga zengin ayarında net transfer istiyorum. benim beşiktaşlılığımda bu var. benim büyük futbolcu anlayışım bu.
ismen değil, icraat olarak büyük olması lazım.
fabian ernst nasıl büyüktüyse zamanında, tolga zengin nasıl büyükse şimdi, bu tarz büyük oyuncular lazım bu takıma.
zor değil, yıllık 6 milyon verilecek bir ronaldinho yerine bu tarz büyük oyunculardan bir kaç tane kazandırılabilir bu takıma.
üstelik bir çok mevki, bana oyuncu lazım, diye bas bas bağırırken.
stoperi, sağ beki, orta sahası, kanadı ayrı ayrı bağırırken.
ronaldinho gelmesin demiyorum ama önce lescott gelsin. sağ bek gelsin, artık kesin gelsin. orta sahaya net bir oyuncu gelsin artık.
ve şu lanet 4-3-3 sistemi değişsin. kaç sezondur verem olduk. olmuyorsa, başaramıyorsanız, bir de sisteminizi sorgulayın artık.
olcay'ı forvete yakın bir yerde oynatın, gerekirse ikinci forvet olarak.
keza holosko'yu oynatacaksanız artık 2. forvet olarak oynatın sağ çizgide bizi verem etmesini sağlamayın.
biraz galatasaray'a bakın yahu, fener'e bakın.
ezber oyun şablonlarını bırakın. şablon dışına çıkmayı da bilin.
futbol bunu gerektiriyor artık. ezberin dışına çıkamıyorsan anadolu takımından farkın kalmıyor.
bunları düzeltin. sonra ronaldinho'yu getirin.
sen 2 senedir para yok, iyi oyuncu beklemeyin, yıldız beklemeyin diye çığır; sonra da kalk 6 milyona ronaldinho getir.
yemezler gülüm.
bu takımım ciddi sorunları var. ronaldinho ile bu sorunlar kapanmaz, aksine daha da artması olasıdır.
kadro planlaması itibariyle henüz ligin ilk yarısından cortlayan bir takım, onca eksiğine rağmen ronaldinho gibi bir riskin altına giriyorsa; orada oturup bir düşünmek lazım.
ben bir beşiktaş taraftarı olarak; ronaldinho gelmesin demiyorum. lakin ronaldinho gelesiye kadar ne işler, ne eksikler var bu takımda.
ben her mevkiye olmasa bile en az 2-3 mevkiye tolga zengin ayarında net transfer istiyorum. benim beşiktaşlılığımda bu var. benim büyük futbolcu anlayışım bu.
ismen değil, icraat olarak büyük olması lazım.
fabian ernst nasıl büyüktüyse zamanında, tolga zengin nasıl büyükse şimdi, bu tarz büyük oyuncular lazım bu takıma.
zor değil, yıllık 6 milyon verilecek bir ronaldinho yerine bu tarz büyük oyunculardan bir kaç tane kazandırılabilir bu takıma.
üstelik bir çok mevki, bana oyuncu lazım, diye bas bas bağırırken.
stoperi, sağ beki, orta sahası, kanadı ayrı ayrı bağırırken.
ronaldinho gelmesin demiyorum ama önce lescott gelsin. sağ bek gelsin, artık kesin gelsin. orta sahaya net bir oyuncu gelsin artık.
ve şu lanet 4-3-3 sistemi değişsin. kaç sezondur verem olduk. olmuyorsa, başaramıyorsanız, bir de sisteminizi sorgulayın artık.
olcay'ı forvete yakın bir yerde oynatın, gerekirse ikinci forvet olarak.
keza holosko'yu oynatacaksanız artık 2. forvet olarak oynatın sağ çizgide bizi verem etmesini sağlamayın.
biraz galatasaray'a bakın yahu, fener'e bakın.
ezber oyun şablonlarını bırakın. şablon dışına çıkmayı da bilin.
futbol bunu gerektiriyor artık. ezberin dışına çıkamıyorsan anadolu takımından farkın kalmıyor.
bunları düzeltin. sonra ronaldinho'yu getirin.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar