bugün

neden iphone

çünkü donmuyor. arayüzü güzel. hiç servise gitmiyor. kullanımı kolay.görünümü güzel. ve dışarıdan nasıl bakıldığı benimde sikimde değil.
© copyright 2005 - 2026