bugün

erkeğin aşık olduğunda yaptıkları

konuşmalarda kibar , kibarsa daha kibar olur.
okulda:
-aytuğ yerine aytoşş diyen kızlara
-aytoş ne laaaa ? ,ne var a...kodğmmm.
-------------------------------------
aşık olunan kız :
-ay aytoşum niye telefona cvap veremedin ?
-aytoş diyen dillerini yerim.
[içden söylenen: (bu a....kodğmdamı böyle diyor.)]
© copyright 2005 - 2026