bugün

ve erdoğan milyonları sokağa döktü

Öz güven Herşeydir ^^ Yazık Siyasilerin Peşinden Koşanlara...Ama Devlet Abinin Peşinden Koşulmalı, Olmadı Gülersin, Olmadı Düşerse Ataların Sözlerini Yerine Getirirsin....^^
© copyright 2005 - 2026