kine em

ana teması barış(!) olan şarkı.

bir kısmının çevirisi ise şöyle;

--spoiler--
biziz doğu..
her burçta ve hisarda.
her şehirde ve köyde.
her yamaçta ve kayalıkta
düşmanın elinden:
kan içici düşmanın,
güçlü ve köleci,
romların(türk) ve frenklerin,
çok dar günlerinde,
ölümlerinde ve savaşlarında.
koruduk, koruduk.
koruduk biz bu doğu’yu
kimiz biz?
hey hey hey hey kimiz biz?
--spoiler--

bülent arınç ve emine erdoğan'ı ağlatmıştır ayrıca;

(bkz: bülent arınç ın kürtçe şarkıya ağlaması)
© copyright 2005 - 2026