bugün
- ismet gurbuz 202418
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- küfreden kız iticiliği5
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- yürüyüş partisi8
- beyaz otomobil satın almak15
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- saba makamı ile okunan ezan4
- türkiye6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- göbek adınız2
- amerika birleşik devletleri6
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- rabbin para vermesi4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- almanya5
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- bugün de meme atan olmaması13
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- chp'deki değişimciler3
- ilgi2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- terlikle dövmek2
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- diş ağrısı2
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- ipkis2
- kablo dolu çekmece2
hiçbir şekilde haksız olmayan topluluk. hiçbir vakada, hiçbir olumsuzlukta bunlar suçlu değildir. eğer suç ararsanız faşist olursunuz. mesela batı'dakilere elektrik faturasının fazla gelmesinin sebebini araştırmaya kalkarsanız ırkçısınız demektir. çünkü onlar ezilmiş, sömürülmüş, dilleri yasaklanmıştır, kaçak elektrik kullanmaya hakları vardır..
bu dillerinin yasaklanması, ezilmeleri gibi konulara hiç değinmeyeceğim zaten. sanki doğu'da her eve bir tane asker dikmişiz de kürtçe konuşanı anında indiriyorlarmış gibi. ben geçmişte yaşanmış ya da yaşanmış olabilme ihtimali bulunan bazı şeyleri inkar etmiyorum. dönemin şartlarında buna benzer olumsuzluklar yaşanmış olabilir ama yıl olmuş 2013 bu adamlar hala "faşist tc dilimizi yasakladı" diyor. buna kim inanır? maaşallah toplu taşımada, devlet dairelerinde, cafelerde orada burada bağıra çağıra kürtçe konuşuyorsunuz, kimse de gelip size birader senin dilini yasaklamak zorundayız gibi bir şey demiyor. yani sarıldığınız o birkaç umuttan biri olan dilimizi yasakladılar argümanından artık vazgeçin. ezbere konuşmak kötüdür.
sarıldığınız diğer şeyler; sosyalizm, ezilen ulusların milliyetçiliği gibi akla ziyan şeyleri de artık bu millet yemeyecek. başlık parası için adam vuran bir topluluk nasıl olur da sosyalistim der anlamıyorum. zaten sosyalizmle flört etme nedenimiz de belli. yukarıda da dediğim gibi ezilen ulusların milliyetçiliği, terör propagandalarını birtakım hümanistik kalıplara sokarak meşru gösterme gibi sadece kendilerine yarayan ve türk toplumunda yavaş yavaş bu algıları normal hale getiren düşünceler bütünü. evet bu olaylar artık öyle bir normalleşti ki pkk'yı savunmayana faşist, ırkçı gibi ucuz ve basit etiketler yapıştırılıyor. zaten literatürlerinde 3 5 kelime vardır. faşist, devrim, ırkçılık, yoldaş, ezilmek, dil falan.
bu ve türevi kelimelerle tabi bir de sağdan soldan duyduğu şeylerle genellikle siyasetle uzaktan yakından ilgisi olmayan şeyler konuşur. kendilerini dünyanın merkezinde sanarlar bir de. pardon da uğraştığınız işler uyuşturucu kaçakçılığı, silah yapım onarım, pezevenklik, gasp, tecavüz, hırsızlık, tefecilik gibi şeylerden öteye gitmiyor ama yaşadığınız kafaya bak. sanki hepsi okumuş kültürlü adamlar da gelmişler biz de varız biz de varız diye kafa ütülüyorlar. bsg derler adama.
bu dillerinin yasaklanması, ezilmeleri gibi konulara hiç değinmeyeceğim zaten. sanki doğu'da her eve bir tane asker dikmişiz de kürtçe konuşanı anında indiriyorlarmış gibi. ben geçmişte yaşanmış ya da yaşanmış olabilme ihtimali bulunan bazı şeyleri inkar etmiyorum. dönemin şartlarında buna benzer olumsuzluklar yaşanmış olabilir ama yıl olmuş 2013 bu adamlar hala "faşist tc dilimizi yasakladı" diyor. buna kim inanır? maaşallah toplu taşımada, devlet dairelerinde, cafelerde orada burada bağıra çağıra kürtçe konuşuyorsunuz, kimse de gelip size birader senin dilini yasaklamak zorundayız gibi bir şey demiyor. yani sarıldığınız o birkaç umuttan biri olan dilimizi yasakladılar argümanından artık vazgeçin. ezbere konuşmak kötüdür.
sarıldığınız diğer şeyler; sosyalizm, ezilen ulusların milliyetçiliği gibi akla ziyan şeyleri de artık bu millet yemeyecek. başlık parası için adam vuran bir topluluk nasıl olur da sosyalistim der anlamıyorum. zaten sosyalizmle flört etme nedenimiz de belli. yukarıda da dediğim gibi ezilen ulusların milliyetçiliği, terör propagandalarını birtakım hümanistik kalıplara sokarak meşru gösterme gibi sadece kendilerine yarayan ve türk toplumunda yavaş yavaş bu algıları normal hale getiren düşünceler bütünü. evet bu olaylar artık öyle bir normalleşti ki pkk'yı savunmayana faşist, ırkçı gibi ucuz ve basit etiketler yapıştırılıyor. zaten literatürlerinde 3 5 kelime vardır. faşist, devrim, ırkçılık, yoldaş, ezilmek, dil falan.
bu ve türevi kelimelerle tabi bir de sağdan soldan duyduğu şeylerle genellikle siyasetle uzaktan yakından ilgisi olmayan şeyler konuşur. kendilerini dünyanın merkezinde sanarlar bir de. pardon da uğraştığınız işler uyuşturucu kaçakçılığı, silah yapım onarım, pezevenklik, gasp, tecavüz, hırsızlık, tefecilik gibi şeylerden öteye gitmiyor ama yaşadığınız kafaya bak. sanki hepsi okumuş kültürlü adamlar da gelmişler biz de varız biz de varız diye kafa ütülüyorlar. bsg derler adama.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar