bugün

alpeis

Kynodontas (Köpek Dişi) filminin yönetmeninden yine garip bir yunan filmi.yorumum ise:

Dogtooth filmiyle kalbimi feth eden Giorgos Lanthimos'un Alpeis filmi bir Dogtooth kadar olmasada yine de alt metniyle etkilemeyi başarıyor.Film baştan sona depresif ve ağır bir tempoda ilerliyor yani bağımsız film sevmeyenler bu filmden uzak dursun zaten ben de izlerken zaman zaman sıkıldım ve bir daha gece yarısı bağımsız film izlememeye karar verdim hem filme odaklanılmıyor hem de filmden pek bir şey anlayamıyorsun.Filmi bitirdikten sonra Alpeis resmen gözümde vasat bir film olarak belirdi hem gece yarısı izlememinde etkisiyle pek bir şey anlamayışım hem de filmin oldukça ağır işlemesi gibi faktörlerden dolayı ama filmi izledikten sonraki gün ekşi sözlükten filmin alt metinlerine dair bir inceleme okuyunca Alpeis filminin hiçte vasat bir film olmadığını anladım kısacası Giorgos Lanthimos yine yapmış yapacağını.Film,dediğim gibi çok ağır ve depresif bir havada geçiyor ve bir Dogtooth kadar başarılı bir film değil bence ama farklı ve bağımsız dram severlerin izlemesi gereken alt metinleriyle bireysel sıkıntıları güzel işleyen bir film Alpeis,eğer Dogtooth filmini beğendiyseniz Alpeis filmini tavsiye ederim.

6.5/10
© copyright 2005 - 2026