bugün
- utanmadan şort giyen erkek7
- jenga da yenilen inşaat mühendisi2
- sedat pekmez8
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız14
- lahmacunu elle yiyen kız20
- patates kızartmasına yapışan biber tohumu3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- san marino nun dünya kupasını alması2
- israil'in lübnan da işgali sürdürme mesajı3
- ismet gurbuz 202418
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı8
- küfreden kız iticiliği7
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur4
- aylık 375 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı5
- öndeki bir tutam saçına çok özen gösteren kel2
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi3
- lionel messi3
- bir kadını araba park ederken izlemek2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler8
- rte'nin 2028 adaylığının açıklanması2
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- beyaz otomobil satın almak15
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba2
- akp'nin cumhurbaşkanı adayının erdoğan olması3
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- dünya kupasında özbekistan'ı desteklemek3
- lise defteri7
- 2002 dünya kupası üçüncülük maçı2
- yürüyüş partisi8
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- bugün de meme atan olmaması13
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- cuckold esnasında karınızın fenalaşması2
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- ankara4
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- ilgi3
- wine me dine me2
miadını , misyonunu tamamlamı$ sözlük.
şöyle ki ;
Sözlüğümüz kısa demek isterdim fakat süresi belli olmayan zamana kadar kapalıdır.
Para, *m, g*t ve s*k üzerine dönen bu dünyada* kendi çapımızda, inandığımız gerçekler doğrultusunda üç beş satır yazmak ve bizim de yazabileceğim şeylerin olduğunu bazı kişi ve kurumlara göstermek için bir araya toplandık, fakat bazı nedenler yüzüne bu oluşuma ara vermek zorundayız.
Bize inanıp, hiç kimsenin ne dediğine bakmadan, parmaklarıyla işaret edip ''azuhaha ekşi'ye kafa tutuyorlar bebelere bak lan, siz kimsiniz oğluuum'' diyenlere inat, her şeyi biz biliyoruz diyenlere inat biz de biliyoruz dediğiniz için, benim de edecek iki kelamım var dediğiniz için, tek düzen bize göre değil ağa kimse bize dizgin vuramaz diyip yanımızda olduğunuz için teşekkür ederiz. Bizi yine biz anladık, her zaman ki gibi.
Biz ilkokulda aynı kıyafetleri giyen onlarca çocuğun içinde antiydik çoraplarımız aynı hizada olsun diye uğraşan annemizin kenarları kıvrılmasın diye uğraştığı defterlere çizdiğimiz çizgilere rağmen, biz orta okulda kravat taktığımız gün antiydik gömlek yakaları kirlenmesin diye uğraşan ezberci hiç bir şeyi sorgulamayan arkadaşlarımıza rağmen, lisede kestir saçını diyen hocaya antiydik saklıdan okuduğumuz kitaplarla içimizde kopan ergenlik fırtınalarıyla herkesin şeyinin derdine düştüğü ortamlara ve muhabbetlere rağmen, üniversitede özgürlüğümüze kısıtlama koyan paragöz sistemlere antiydik tatile gitmek için sınıfta bırakan profesörlere rağmen yök'e rağmen ezberlemeyin anlayın diyerek yüzlerce sayfayı önümüze atanlara rağmen, işe girdiğimiz gün tek düzene alışamayıp içimizden patrona sövdüğümüzde de antiydik biz o kadar yalakanın içinde...
Biz doğduğumuz gün antiydik, yaşarken antiydik, ölürken de inadına anti olacağız...
Çünkü düşünebiliyoruz, neyi neden yaptığımızı, koyundan farkımız olduğunu, sağımıza solumuza bakmayı, dayatılanı sorgulamadan kabul etmemeyi, hepimizin eşit olduğunu kimsenin kimseden bir farkı olmadığını, bilmeyi ve bunları dile getirmeyi en önemlisi yanlış olanın karşına çıkmayı biliyoruz...
Süresini bilemediğimiz bu ayrılıkta sözlüğü unutmayacağınızı, her zaman acaba açıldı mı diye bu sayfaya gireceğinizi de biliyoruz. En çokta bu koymaktadır zaten AST yönetimine. imkanların el verdiği en kısa süre içinde açılacağımızı yada açılamayacağımızı bilmenizi isteriz.
PES ETMEDiK, ETMEYiZ. ÇÜNKÜ BiZ ANTi'YiZ...
AST Yönetimi Adına DirtyZen Hepinize Teşekkür ve Özrü borç bilir.
şöyle ki ;
Sözlüğümüz kısa demek isterdim fakat süresi belli olmayan zamana kadar kapalıdır.
Para, *m, g*t ve s*k üzerine dönen bu dünyada* kendi çapımızda, inandığımız gerçekler doğrultusunda üç beş satır yazmak ve bizim de yazabileceğim şeylerin olduğunu bazı kişi ve kurumlara göstermek için bir araya toplandık, fakat bazı nedenler yüzüne bu oluşuma ara vermek zorundayız.
Bize inanıp, hiç kimsenin ne dediğine bakmadan, parmaklarıyla işaret edip ''azuhaha ekşi'ye kafa tutuyorlar bebelere bak lan, siz kimsiniz oğluuum'' diyenlere inat, her şeyi biz biliyoruz diyenlere inat biz de biliyoruz dediğiniz için, benim de edecek iki kelamım var dediğiniz için, tek düzen bize göre değil ağa kimse bize dizgin vuramaz diyip yanımızda olduğunuz için teşekkür ederiz. Bizi yine biz anladık, her zaman ki gibi.
Biz ilkokulda aynı kıyafetleri giyen onlarca çocuğun içinde antiydik çoraplarımız aynı hizada olsun diye uğraşan annemizin kenarları kıvrılmasın diye uğraştığı defterlere çizdiğimiz çizgilere rağmen, biz orta okulda kravat taktığımız gün antiydik gömlek yakaları kirlenmesin diye uğraşan ezberci hiç bir şeyi sorgulamayan arkadaşlarımıza rağmen, lisede kestir saçını diyen hocaya antiydik saklıdan okuduğumuz kitaplarla içimizde kopan ergenlik fırtınalarıyla herkesin şeyinin derdine düştüğü ortamlara ve muhabbetlere rağmen, üniversitede özgürlüğümüze kısıtlama koyan paragöz sistemlere antiydik tatile gitmek için sınıfta bırakan profesörlere rağmen yök'e rağmen ezberlemeyin anlayın diyerek yüzlerce sayfayı önümüze atanlara rağmen, işe girdiğimiz gün tek düzene alışamayıp içimizden patrona sövdüğümüzde de antiydik biz o kadar yalakanın içinde...
Biz doğduğumuz gün antiydik, yaşarken antiydik, ölürken de inadına anti olacağız...
Çünkü düşünebiliyoruz, neyi neden yaptığımızı, koyundan farkımız olduğunu, sağımıza solumuza bakmayı, dayatılanı sorgulamadan kabul etmemeyi, hepimizin eşit olduğunu kimsenin kimseden bir farkı olmadığını, bilmeyi ve bunları dile getirmeyi en önemlisi yanlış olanın karşına çıkmayı biliyoruz...
Süresini bilemediğimiz bu ayrılıkta sözlüğü unutmayacağınızı, her zaman acaba açıldı mı diye bu sayfaya gireceğinizi de biliyoruz. En çokta bu koymaktadır zaten AST yönetimine. imkanların el verdiği en kısa süre içinde açılacağımızı yada açılamayacağımızı bilmenizi isteriz.
PES ETMEDiK, ETMEYiZ. ÇÜNKÜ BiZ ANTi'YiZ...
AST Yönetimi Adına DirtyZen Hepinize Teşekkür ve Özrü borç bilir.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar