bugün

beşiktaş

oğuzhan özyakup için bir formül üretmesi gereken takım. veli-atiba ikilisini savunma önlemleri için ilk11de düşünmek teorik olarak mantıklı gelebilir ama bu oyuncular tromso maçında bize gösterdi ki orayı domine etmekten yoksunlar. o bölgede atiba-oğuzhan-fernandes 3lüsü kullanılmalı ve 3 futbolcunun da mücadeleci oyun sergilemeleri sağlanmalıdır. bu teknik direktörün işidir ve çözümü gayet basittir. çift defansif ortasahalı sistem tarihin çöplüğüne atılalı çok oldu. oğuzhan gibi cevherler de on yılda bir bile gelmez.

bu açıdan, veli takıntısı bitmelidir artık. çok koşup, çok mücadele etmesi bir futbolcunun beşiktaş gibi bir takımda ilk11i garantilemesi anlamına gelmemeli. büyük takımlar bu tarz sıkıntıları aşmalıdır. hücuma katkısı olmayan, pas yapamayan, baskı yeyince direk top kaybı yapan bir oyuncudan bahsediyoruz. iyi bir alternatif olabilir kendisi ama ilk11 için yetersizdir.
© copyright 2005 - 2026