beşiktaş

eylül geldi daha bi sol bek alamadı takımı. transfer sezonunun başında böyle olacağını düşünüyordum, yine yanılmadım. o bölgeye kimseyi almazlarsa da şaşırmam.

bunun adı planlama oluyor evet. yesinler.
© copyright 2005 - 2026