bugün

hz tayyip

Hz.Tayyip AKP'li belediyelere genelge göndererek
Mısır için yas ilan etmelerini
ve
bütün eğlenceleri iptal etmelerini istemiş.

iyi de hafız;
"Reyhanlı'da öldürdüğünüz insanlarımız için yas ilan ettin mi?"
© copyright 2005 - 2026