bugün

af buyurun da başbakanımız olmasa açlıktan ölürdük

Rizik Allahtandir. Tayyipten değil.ayrıca 2001 yılına kadar acliktan ölen görmedim ama o tarihten sonra gaz bombası ve işkenceden ölen çok .
© copyright 2005 - 2026