bugün

ordinaryus

terfi ettiğimi yeni fark ettiğim karma hebele hübelesi. * gerçek hayatta olacağımız yoktu burada olmuşuz bu da birşeydir. * e bundan sonra filozof falan olmaya gerek de yok hani. ordinaryus olmuşuz var mı ötesi. *
© copyright 2005 - 2026