bugün

dota 2

milletin abbadon seçmek için birbirini yediği oyun.
lan nesi var bunun? öyle çok büyük kill manyağı bir tipde değil. daha ziyade supporta kaymış bir melee görüyoruz.

oyun başlar başlamaz 8 kişi birden picklemeye çalışıyorsa bir gariplik var bu işte...
anlaşılan cevap "karizma" dediğimiz olaydan ibaret.

ultisi baya bir garip. oyun mekaniklerinin aksine bir süre için saldırmamamız gerekiyor ki bu da o anda oldukça zor.

en büyük yeteneği ise hiç kuşkusuz kalkan koyması.

ilk karşılaşmamızda takımımın mal olmasına rağmen silencer ile üstesinden geldim kendisinin.
© copyright 2005 - 2026