bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- küfreden kız iticiliği6
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- en son alınan iltifat2
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- yürüyüş partisi8
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- ilgi3
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- bugün de meme atan olmaması13
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- düşük iq belirtileri4
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- rabbin para vermesi4
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- göbek adınız2
- ibne penis nah3
- birader beyler biraderdirler3
- makarna süzmek5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- chp'deki değişimciler3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 65 şut çekip gol atamamak5
- almanya5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- anın görüntüsü15
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar4
bugün kaybettiği kimliğini yeniden çıkartmak için sancılı bir gün yaşamış şahsiyet.
hamile olduğum için sürekli ertelediğim kimlik çıkartma işlemini yakınlarda gireceğim kpss sınavı için mecburen bugün yaptırmak zorunda kaldım. nüfus müdürlüğünü aradım. muhtardan 6 buçuk tl karşılığında cüzdan talep belgesi ve iki adet fotoğraf ile saat 16:30 da gelmemi söylediler. 14:30 da ancak evden çıkabildim. muhtarlığa gittim, muhtar bir yere kadar gitmiş keyfini bekledim. 15 dk sonra geldi. belgemi hazırlamak için bilgilerimi aldı. mıy mıy ancak yarım saatte belgeyi alabildim. yine bu sıcakta otobüs durağına yürüdüm. sıcaktan beynim döndü. ilk gelen otobüsü kaçırdım. on dk sonra ikincisi geldi bindim. baktım güneş düşmeyen tüm cam kenarları dolu. koridor kısımlarındaki bütün koltuklara güneş düşüyor. neyse bir yer buldum oturdum sonra. ineceğim yere geldim, indim. neyse ki binaya ulaştım. tabi ki sıra var. 15-20 dk öyle bekledim. sıra bana geldi. cüzdan talep formumu verdim. bir fotoğrafa baktılar, bir bana. benzetemediler. tam yarım saat fotoğraftaki kişinin ben olduğuma ikna etmekle geçti. hamile olduğum için kilo aldığımı söyledim. saçlarımı açtım. fotoğraftaki gibi güldüm. zaten teyzemin soyadını soracaklarmış. başka biri olsam nereden bilsin. sonunda inandılar. dedim "sizin yüzünüzden şuracıkta doğurucam ha benim o fotodaki" dedim. tamam çıkarıyoruz kimliğinizi. dediler "78 tl cezası var." dedim "demeyin." "vermiyorum" dedim. "15 gün içinde vermezseniz cezanız artacak dediler." "artsın" dedim."şimdi vermiyorum" sinirlendiğimi anladıktan sonra fazla üstüme gelmediler. 6 buçuk lira kimlik kart bedeli aldılar. ismim okundu. aldım kimliğimi.
o 78 tl yi de ödemeyeceğim. haciz koysunlar, ne yaparlarsa yapsınlar.
not:sinirden saatleri, süreleri abartmış olabilirim.
gittim tantuni yedim sonra. öyle işte. şimdi iyiyim. sağolun.
hamile olduğum için sürekli ertelediğim kimlik çıkartma işlemini yakınlarda gireceğim kpss sınavı için mecburen bugün yaptırmak zorunda kaldım. nüfus müdürlüğünü aradım. muhtardan 6 buçuk tl karşılığında cüzdan talep belgesi ve iki adet fotoğraf ile saat 16:30 da gelmemi söylediler. 14:30 da ancak evden çıkabildim. muhtarlığa gittim, muhtar bir yere kadar gitmiş keyfini bekledim. 15 dk sonra geldi. belgemi hazırlamak için bilgilerimi aldı. mıy mıy ancak yarım saatte belgeyi alabildim. yine bu sıcakta otobüs durağına yürüdüm. sıcaktan beynim döndü. ilk gelen otobüsü kaçırdım. on dk sonra ikincisi geldi bindim. baktım güneş düşmeyen tüm cam kenarları dolu. koridor kısımlarındaki bütün koltuklara güneş düşüyor. neyse bir yer buldum oturdum sonra. ineceğim yere geldim, indim. neyse ki binaya ulaştım. tabi ki sıra var. 15-20 dk öyle bekledim. sıra bana geldi. cüzdan talep formumu verdim. bir fotoğrafa baktılar, bir bana. benzetemediler. tam yarım saat fotoğraftaki kişinin ben olduğuma ikna etmekle geçti. hamile olduğum için kilo aldığımı söyledim. saçlarımı açtım. fotoğraftaki gibi güldüm. zaten teyzemin soyadını soracaklarmış. başka biri olsam nereden bilsin. sonunda inandılar. dedim "sizin yüzünüzden şuracıkta doğurucam ha benim o fotodaki" dedim. tamam çıkarıyoruz kimliğinizi. dediler "78 tl cezası var." dedim "demeyin." "vermiyorum" dedim. "15 gün içinde vermezseniz cezanız artacak dediler." "artsın" dedim."şimdi vermiyorum" sinirlendiğimi anladıktan sonra fazla üstüme gelmediler. 6 buçuk lira kimlik kart bedeli aldılar. ismim okundu. aldım kimliğimi.
o 78 tl yi de ödemeyeceğim. haciz koysunlar, ne yaparlarsa yapsınlar.
not:sinirden saatleri, süreleri abartmış olabilirim.
gittim tantuni yedim sonra. öyle işte. şimdi iyiyim. sağolun.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar