bugün

interrail

bu yaz 3 arkadaş yapacağımız gezi şekli.
vize konusunda sıkıntı yaşayacağız sanırım.
vize işlemini aracı bi şirket olmadan kendisi halleden varsa iletişime geçebilir mi? şirket 500 lira istiyor bu da bize koyuyor.
© copyright 2005 - 2026