bugün
- devşirmelik makamı13
- askerlik9
- kadınlar neden aldatır12
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur7
- türk siyasetçiliği yapan araplar7
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı7
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı3
- the god himself3
- uzun zamandır kimsenin dut yememesi3
- sözlük erkekleri aranıyor mu8
- işsizken canın sıkılmaması yapılması gerekenler2
- kazıklı maria3
- cebinde parası olmayan fakir erkek5
- kıskançlık3
- şansın yaver gitmesi2
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti9
- donald trump5
- selahattin demirtaş övücüsü halk tv6
- demirtaş'ın kılıçdaroğlu ile görüşmeyi reddetmesi4
- hiç ölmeyecek gibi yaşamak4
- sürekli esnemek4
- sözlükteki zengin yazarlar4
- ne yapıyorsunuz yakışıklı ve güzel dostlarım6
- kumardan para kazanmak2
- 17 haziran 2026 avrupa parlamentosu'nun raporu5
- spora vakit ayıramayan erkek oje sürsün7
- akrep kadını başak erkeği uyumu3
- eski sevgilinin 1 haftada yeni sevgili yapması8
- kabullenince huzur veren gerçekler6
- biraz osursak mı2
- biz arap değiliz biz türk üz2
- türkiye'nin asla düzelemeyecek olmasının sebebi16
- yalnız yaşamak2
- orospum3
- red pill3
- modern sanatın duvara muz bantlamak olması4
- kürtçüleri komünist sanmak2
- kadında güzellik aramayan erkek3
- yaş ilerledikçe katlanılması zor şeyler4
- bir oç her zaman kendini belli eder2
- gocu yla bilek güreşi yapmak6
- ne sıkıcı bir gün2
- aylık 379 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- uludağ sözlük kazları2
- dut ağacı5
- 23 haziran 2026 ürdün cezayir maçı3
- evlenmek için gereken minimum para6
- iyi araba kullanan iyi sevişir3
- sözlük yazarlarının bileklikleri6
Dizi ilk sezonun finalini yapti, acip hakkinda iki satir okumadim. Buyusunun bozulmasini istemiyorum. Tum hevesimi bu aksama sakliyorum. Son 2 bolumunu izlemedim, 90 dakika zevkin doruklarina cikmayi planliyorum bu aksam.
Hakkinda hala anlamadim diyenleri okudukca uzuluyorum dogrusu. Elbette ki tarzini, havasini begenmek zevk meselesi. Seversin sevmezsin ama anlamadigi icin diziyi elestirmek bana pek mantikli gelmiyor. Dizinin sozlukte yilmaz avukati gibi oldum, sikayetci de degilim bundan fakat ilk baslarda ben de ne bicim bir dizi be bu diyordum. Sizdendim yani. Dizide izlediklerimle sinirlasaydim kendimi muhtemelen su an ben de diziyi izlemeyi birakmistim. Fakat hakkinda okumayi arastirmayi tercih ettim. Bu etapta senarist bryan fuller'in roportajlari cok aciklayici oldu. Kendisi twitter'da cok aktif, hatta turk hannibal severlerin tesekkurunu iletince, ben size tesekkur ederim demisti. Adam dizinin sevenlerini ciddiye aliyor, oyle bizim senaristler gibi burnundan kil aldirmayan, ne oldum delisi bir adam degil. Hatta dizide kendi yazdigi bu hayali karakterlerin adina acilan hesaplarin hepsiyle sohbet ediyor. Sevimli bir abimiz kendisi. Cok sicak cok candan. Boyle seker bir adamdan boyle bir senaryo cikmasi da acayip bir durum ya neyse. Kendisi boyle sicak davraninca diziyi izleyenler diziyi daha bir sahiplendiler. Sosyal medyada seslerini her hafta duyurdular. Dizi ikinci sezon onayini aldiysa hayran kitlesi sayesinde oldu. Inaniyorum ki ikinci sezon allah bu diziye yuru ya kulum diyecek, cunku bambaska bir ortama giris yapacak dizi ikinci sezon.
Simdi sen ilk sezon hep will izledik, ne bu amk dizinin ismi hannibal lan dersen haklisin evet sen de haklisin. fakat ne diyor bryan abimiz? diziyi 6 sezon tasarladim diyor. adam ilk sezonda hannibal'i ortaya dokseydi ifsa etseydi dusun biz o kadar sezon boyunca ne izleyecektik? bir heyecani, bir albenisi kalmazdi ki o zaman. adam kafasinda hangi sezonda ne anlatacagini zaten kafasinda tasarlamis. ikinci sezon cok baska bir hannibal izleyecegimizi vadetmis. ilk sezonu bir gecis sezonu olarak gormek daha yerinde olur. hesap et hannibal'in hapse giris olayi bile 5.sezon olacak bir olay. Yani daha dur bismillah yeni basladik demek istiyorum bu diziyi izleyip sıkıcı bulanlara ve sabirsiz olanlara. Dizi kendi icinde komplex. Senaryosu agir ve kasvetli. Anlamakta gucluk cekmek cok normal. Bosuna her bolumu 2 3 sefer izlemiyor sevenleri. Fakat anlasilamayan bircok olayin cevaplari dizi icinde zaten. Cogunu yine senaristi seve seve cevapliyor senin icin. Adamin her hafta soylesileri cikiyor okumak lazim. Kolay bir dizi degil abi, az sen de zahmette bulun anlamak icin. Bu dizi bunu hakediyor inan bana.
Sezon sezon ozetlemek gerekirse:
1.sezon: giris
2.sezon: will ve hannibal'in arkadasliklarinin bozulmasi, hannibal'in kimliginin will tarafindan anlasilmasi
3.sezon: hannibal'in kimliginin ortaya cikisi, hannibal'in kacisi, polis hannibal kovalamacasi
4.sezon: red dragon bolumu
5.sezon: Kuzularin sessizligi bolumu / muhtemelen clarice starling & hannibal iliskisi (muhtemelen diyorum cunku bryan fuller daha clarice starling isim hakkinin satin alinamadigini soyledi,belki clarice hic olmayacak ama o ihtimali dusunmek bile istemiyorum!)
6.sezon: tamamen hannibal (evet hannibal'e doyacagiz allah'im sana geliyorum!)
son olarak abi artik su diziyi dexter ile karsilastirmayi birakin be arkadas. hayir mads mikkelsen anthony hopkins karsilastirmasi tam bitti dedik rahatladik, simdi de herkes diziyi dexter ile karsilastirir oldu. karsilastirmayin. iki dizinin de kendisine ozgu bir gidisati senaryosu var. her firsatta dexter boyle, dexter soyle abi git dexter basligina yaz o zaman, inanin cekilmiyor.
edit: duzeltme
Hakkinda hala anlamadim diyenleri okudukca uzuluyorum dogrusu. Elbette ki tarzini, havasini begenmek zevk meselesi. Seversin sevmezsin ama anlamadigi icin diziyi elestirmek bana pek mantikli gelmiyor. Dizinin sozlukte yilmaz avukati gibi oldum, sikayetci de degilim bundan fakat ilk baslarda ben de ne bicim bir dizi be bu diyordum. Sizdendim yani. Dizide izlediklerimle sinirlasaydim kendimi muhtemelen su an ben de diziyi izlemeyi birakmistim. Fakat hakkinda okumayi arastirmayi tercih ettim. Bu etapta senarist bryan fuller'in roportajlari cok aciklayici oldu. Kendisi twitter'da cok aktif, hatta turk hannibal severlerin tesekkurunu iletince, ben size tesekkur ederim demisti. Adam dizinin sevenlerini ciddiye aliyor, oyle bizim senaristler gibi burnundan kil aldirmayan, ne oldum delisi bir adam degil. Hatta dizide kendi yazdigi bu hayali karakterlerin adina acilan hesaplarin hepsiyle sohbet ediyor. Sevimli bir abimiz kendisi. Cok sicak cok candan. Boyle seker bir adamdan boyle bir senaryo cikmasi da acayip bir durum ya neyse. Kendisi boyle sicak davraninca diziyi izleyenler diziyi daha bir sahiplendiler. Sosyal medyada seslerini her hafta duyurdular. Dizi ikinci sezon onayini aldiysa hayran kitlesi sayesinde oldu. Inaniyorum ki ikinci sezon allah bu diziye yuru ya kulum diyecek, cunku bambaska bir ortama giris yapacak dizi ikinci sezon.
Simdi sen ilk sezon hep will izledik, ne bu amk dizinin ismi hannibal lan dersen haklisin evet sen de haklisin. fakat ne diyor bryan abimiz? diziyi 6 sezon tasarladim diyor. adam ilk sezonda hannibal'i ortaya dokseydi ifsa etseydi dusun biz o kadar sezon boyunca ne izleyecektik? bir heyecani, bir albenisi kalmazdi ki o zaman. adam kafasinda hangi sezonda ne anlatacagini zaten kafasinda tasarlamis. ikinci sezon cok baska bir hannibal izleyecegimizi vadetmis. ilk sezonu bir gecis sezonu olarak gormek daha yerinde olur. hesap et hannibal'in hapse giris olayi bile 5.sezon olacak bir olay. Yani daha dur bismillah yeni basladik demek istiyorum bu diziyi izleyip sıkıcı bulanlara ve sabirsiz olanlara. Dizi kendi icinde komplex. Senaryosu agir ve kasvetli. Anlamakta gucluk cekmek cok normal. Bosuna her bolumu 2 3 sefer izlemiyor sevenleri. Fakat anlasilamayan bircok olayin cevaplari dizi icinde zaten. Cogunu yine senaristi seve seve cevapliyor senin icin. Adamin her hafta soylesileri cikiyor okumak lazim. Kolay bir dizi degil abi, az sen de zahmette bulun anlamak icin. Bu dizi bunu hakediyor inan bana.
Sezon sezon ozetlemek gerekirse:
1.sezon: giris
2.sezon: will ve hannibal'in arkadasliklarinin bozulmasi, hannibal'in kimliginin will tarafindan anlasilmasi
3.sezon: hannibal'in kimliginin ortaya cikisi, hannibal'in kacisi, polis hannibal kovalamacasi
4.sezon: red dragon bolumu
5.sezon: Kuzularin sessizligi bolumu / muhtemelen clarice starling & hannibal iliskisi (muhtemelen diyorum cunku bryan fuller daha clarice starling isim hakkinin satin alinamadigini soyledi,belki clarice hic olmayacak ama o ihtimali dusunmek bile istemiyorum!)
6.sezon: tamamen hannibal (evet hannibal'e doyacagiz allah'im sana geliyorum!)
son olarak abi artik su diziyi dexter ile karsilastirmayi birakin be arkadas. hayir mads mikkelsen anthony hopkins karsilastirmasi tam bitti dedik rahatladik, simdi de herkes diziyi dexter ile karsilastirir oldu. karsilastirmayin. iki dizinin de kendisine ozgu bir gidisati senaryosu var. her firsatta dexter boyle, dexter soyle abi git dexter basligina yaz o zaman, inanin cekilmiyor.
edit: duzeltme
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar