bugün

sahiplenmek

mantıksızdır. her şeyin bir sahibi varken, senin bir şeyleri sahiplenmen ne kadar mantıklı olabilir ki? zira bize verilenin sahibi de koruyucusu da allahtır. biz de rol sanki bizimmiş gibi kıvranıyoruz. insan işte. kendinimizi bir bok sanıyoruz.
© copyright 2005 - 2026