bugün

kukla

yazarlığının sorgulanmaması ne acı. nick altına bir iki sallayayım, taşak yapayım da prim olsun denilmesi ne acı. rahat bırakın lan adamı. gidin kendi nick altınıza sıçın.
© copyright 2005 - 2026