bugün

antalya

sabah otelden çıkıp taksi durağına yürürken 3 mevsimi birden yaşadığım şehirdir kendisi. ısrarla ulaşımının çok iyi olduğunu söyleyen belediye başkanı henüz hiç bir otobüse ya da dolmuşa binmediğini itiraf etmiştir. teorisyendir akademisyendir.
© copyright 2005 - 2026