bugün
- beyaz otomobil satın almak8
- ibrahim hacıosmanoğlu5
- ilişkilerde yapılan en büyük hatalar6
- ideal sevgilinin en önemli özelliği4
- çok tanrılı dinlerde somut delil yokluğu5
- 2026 dünya kupasında tutulan takım5
- entelektüelin teorisiyle pratiğinin çelişmesi2
- ulan orospu seni rüyamda bile görmedim3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- ilk buluşmada sevgilisine mangal yakan erkek3
- idolün ünlünün bokunu yer misin4
- 2026 dünya kupası17
- hoşgeldin pazartesi6
- sol tarafın inzal olması2
- 22 haziran 2026 uruguay yeşil burun adaları maçı5
- engellediğim yuzır başlığıma yazmasın2
- aylık 294 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- ev kredisi çeken asgari ücretli2
- delilik ve daha delilik arasındaki ince çizgi2
- göğsüne dilan polat yazdıran başörtülü bacı8
- yer çekimine küsmek3
- senle sevişmedi diye birine küsmek3
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle9
- az bilinen muhteşem şarkılar3
- karaağaç ev fiyatları2
- bugün de meme atan olmaması7
- spor sonrası pazularını öpmek2
- netflix yasaklanmalıdır4
- pazar günü aktiviteleri3
- komşu gezegenlerdeki kira artışı2
- üç harfli bir mandalinanın anıları2
- yasa dışı bahis şebekesine operasyon2
- cuckold erkek5
- park etmek sanatı2
- 2026 trans onur yürüyüşü3
- lahmacunu elle yiyen kız18
- paris te son tango3
- 22 yaşında kız 41 yaşında erkek ilişkisi4
- her sabah simit poğaça ile kahvaltı yapan insan5
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- 21 haziran 2026 belçika iran maçı5
- kulak arkasını keselemek2
- benim kemiklerim iri2
- olduğundan genç göstermek9
- ai analiz2
- 120 kilo olup 1 2 opel corsa'ya binmek7
- iş yerinde yapması zevkli şeyler4
- seksten sonra bira içmek5
- kapalılar imha edilsin diyen kadına gözaltı6
- 21 haziran 2026 ispanya suudi arabistan maçı7
fakir olanın değil aklı olanın bok attığı telefon.
+biraz daha hafif. biraz daha iyi resim çekiyor. biraz daha hızlı. çok az... 1 saniye bile farketmiyor resimler mesajlar vs. gibi durumlar. oyun performansı mı? geçenlerde iphone 4 üme metal slug ve final fight yüklemiştim. 1-2 kere baktım sonra sildim gitti. telefonda üst düzey oyunlar oynanmaz zaten. yoksa telefon bildiğin alev topuna dönüyor. verimsiz olması da ayrı bir etken.
-biçimsiz şekilde büyük. yani dizi izlerken , nette gezerken bir avantaj getirmiyor büyüklüğü. enine de büyüseydi bir anlamı olabilirdi. ama şu haliyle ha bunda izlemişsin ha iphone 4 de farkı yok.
-çok daha dayanıksız, çiziliyor ve hatta yamuluyor.
-sim daha ufak olduğu için acil bir durumda şapa oturursunuz, başka telefonlarda kullanamazsınız.
şunlar mıdır iphone 4 ile arasındaki farklar?
özet geçiyorum. biraz daha iyi resim çekiyor biraz daha iyi video çekiyor. tek bu fark için 2 kat fiyatı hakediyor mu?
haketse bile aldığında hangisi daha çok dayanır? ben kardeşime 4 senelik telefon olan iphone 3gs yi aldım. kullanıcı hatası diyebileceğim yere düşmeler sonucunda ekranı çatladı-değiştirildi. ve hala çatır çatır çalışıyor kendisi.
iphone güzel, stabil, iyi kullanıldığı takdirde 4-5 sene rahat gidebilicek bir telefon lakin yeni modelleri ile, heleki iphone 4 den sonrası tamamen aynı, sadece azıcık resim kalitesinde gelişme var ki onun için değer mi? bence değmez. alıcaksanız hazır 1000 tl ye inmişken iphone 4 alın mutlu olun. inanın aynı şey.
+biraz daha hafif. biraz daha iyi resim çekiyor. biraz daha hızlı. çok az... 1 saniye bile farketmiyor resimler mesajlar vs. gibi durumlar. oyun performansı mı? geçenlerde iphone 4 üme metal slug ve final fight yüklemiştim. 1-2 kere baktım sonra sildim gitti. telefonda üst düzey oyunlar oynanmaz zaten. yoksa telefon bildiğin alev topuna dönüyor. verimsiz olması da ayrı bir etken.
-biçimsiz şekilde büyük. yani dizi izlerken , nette gezerken bir avantaj getirmiyor büyüklüğü. enine de büyüseydi bir anlamı olabilirdi. ama şu haliyle ha bunda izlemişsin ha iphone 4 de farkı yok.
-çok daha dayanıksız, çiziliyor ve hatta yamuluyor.
-sim daha ufak olduğu için acil bir durumda şapa oturursunuz, başka telefonlarda kullanamazsınız.
şunlar mıdır iphone 4 ile arasındaki farklar?
özet geçiyorum. biraz daha iyi resim çekiyor biraz daha iyi video çekiyor. tek bu fark için 2 kat fiyatı hakediyor mu?
haketse bile aldığında hangisi daha çok dayanır? ben kardeşime 4 senelik telefon olan iphone 3gs yi aldım. kullanıcı hatası diyebileceğim yere düşmeler sonucunda ekranı çatladı-değiştirildi. ve hala çatır çatır çalışıyor kendisi.
iphone güzel, stabil, iyi kullanıldığı takdirde 4-5 sene rahat gidebilicek bir telefon lakin yeni modelleri ile, heleki iphone 4 den sonrası tamamen aynı, sadece azıcık resim kalitesinde gelişme var ki onun için değer mi? bence değmez. alıcaksanız hazır 1000 tl ye inmişken iphone 4 alın mutlu olun. inanın aynı şey.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar