bugün
- 19 yaşında kızla yatmak12
- ilişkiye bir süre ara vermek7
- deniz göktaş'ın 3 günde 4 milyon izlenmesi7
- giresun da otobüs durağında bekleyen turist kız10
- tamar tanrıyar4
- unutulmayan sadakat örnekleri4
- ankara nın en güzel yanı5
- abd'nin iran'ı sıfırlaması3
- anın görüntüsü23
- tamar tanrıyar'ın berat albayrak'ı tehdit etmesi6
- mola4
- ankara3
- üniversitelerin gereksiz olması17
- fait bey birader diamond biraderdir hedesi3
- pazar günü sözlükte takılan asosyal ezik yazar2
- 1 temmuz kabotaj bayramı5
- dünyaya artık gök taşı çarpmaması4
- genç olmanın en güzel yanı6
- tüm çıplaklığımla burdayım3
- akepe neden kültürel hegemonyayı ele geçiremedi19
- ilgi manyağı4
- ona bir şey söyle11
- herkes eski nikini yazsın bitsin bu eziyet19
- eski eşle tekrar evlenmek5
- kadir inanır22
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı31
- içtim şarabı13
- genç görünmeye çalışmak7
- 28 haziran 2026 hırvatistan gana maçı5
- kemalist dünya24
- bir şeyler söyle4
- 28 haziran 2026 demokratik kongo özbekistan maçı4
- bisikletlilerin trafikteki meşruiyeti sorunsalı2
- özgürlük ve zorunlu eğitim paradoksu5
- sözlükteki gizli düşmanım10
- insanın geçmişinin karanlık olması9
- 28 haziran 2026 panama ingiltere maçı4
- gitme diye yalvarmak6
- velvet28
- versuch2
- sözlük kızlarını harika yapan detaylar9
- sözlüğe kız girince telefona bildirim gelmesi5
- true'nun çaylak olması16
- demokratik kongo cumhuriyeti5
- bu saatte hala uyumama sebebi2
- eski işyerine tekrar başlamak4
- sabaha kadar okunacak kitap4
- her insanın bir cini olması8
- öldükten sonra bana ne olacak5
- dua edince iletildi mesajı gelmesi3
Şu filme amerikan propagandası diyenler var ya gerçekten yazık. Ülkemiz insanında bu algı var ama, su götürmez gerçek. Amerikayla alakası olan politik, siyasi bir film çekilmeye başlandığı an propaganda olması kaçınılmaz oluyor. Hep Ömer Çelakıl yüzünden oldu bunlar. Şifre diye diye millet komplo teorisyeni kesildi. Bu filmin yönetmeni Kathryn Bigelow'un The Hurt Locker adlı filmidir propaganda. Olmayan birşeyi varmış gibi servis etmektir. Ama bu film gerçekten çok nesnel olmuş.
--spoiler--
Madem bu kadar dikkatlisiniz görmüyor musunuz şu senaryoya. Bin Ladin'in yerini tespit etmekte zorluk yaşayan gizli örgüt, ağıla helikopteri yanlışlıkla düşüren beceriksiz ekip.. Bak kadın kendi operasyonunu yeriyor, bu kısımlarda başarısızdı bu ülke diyor. 11 eylül 2001 Amerika'nın tamamen kıçından uydurduğu bir komplo teorisi, buna bende tavım. Fakat Bin Ladin operasyonunun nesnelliğini alıp da müslümanlığa kadar götürmek ne kadar abesle iştigaldir güzel kardeşim? Adeta belgesel kanıt niteliğinde bir filmdi. Öncelikle bunun önemini kavramak gerekiyor. Filmi de iyi bulmadım tamamen objektif yargılar üzerinden gidiyorum.
ilk olarak avantajlarını sıralayalım. - Az önce de bahsettiğim gibi film, belgesel niteliğinde. Bin Ladin ve El Kaide hakkında bir bilgisi olmayan insanı aydınlatabilir. En azından genel kavramı ve teması bakımından bir ampul yakar insanın kafasında.
- Filmin son yarım saati adeta bir bilgisayar oyunu oynarmışçasına zevk verir. En heyecanlı kısımları da bunlar zaten.
- Bomba sahneleri inanılmaz etkileyici. DHA'da arşivden açıp izlersiniz ya sınırda patlama haberleri eşliğinde, işte onun kadar etkileyici hazırlanmış. Beni çok etkiledi.
- Jessica Chastain. Sadece bu bayanın oyunculuğu için de izlenebilir.
Şimdi de dezavantajlarına gelelim. - Anlarım bir operasyonun herşeyini anlatmaya çalışırsınız da konu çok ölü be kardeşim. Hiç mi hareket olmaz, hiç mi heyecan olmaz (son yarım saat hariç). Süresi gereğinden fazla uzun.
- Hayatımda bir cia ajanının namaz kılma sahnesi gibi gereksiz bir sahne görmedim la ben. Ne gereği vardı böyle birşeyin, sıçtın bir de sıva.
- Maya'nın filmin sonunda ağlaması finalin açık kalmasına sebep olmuş. Bunu dezavantaj algılamayın, yorumu bize bırakmışlarsa iyi olmuş. Fakat öyle değilse de bildiğin dezavantaj amına koyim.
--spoiler--
--spoiler--
Madem bu kadar dikkatlisiniz görmüyor musunuz şu senaryoya. Bin Ladin'in yerini tespit etmekte zorluk yaşayan gizli örgüt, ağıla helikopteri yanlışlıkla düşüren beceriksiz ekip.. Bak kadın kendi operasyonunu yeriyor, bu kısımlarda başarısızdı bu ülke diyor. 11 eylül 2001 Amerika'nın tamamen kıçından uydurduğu bir komplo teorisi, buna bende tavım. Fakat Bin Ladin operasyonunun nesnelliğini alıp da müslümanlığa kadar götürmek ne kadar abesle iştigaldir güzel kardeşim? Adeta belgesel kanıt niteliğinde bir filmdi. Öncelikle bunun önemini kavramak gerekiyor. Filmi de iyi bulmadım tamamen objektif yargılar üzerinden gidiyorum.
ilk olarak avantajlarını sıralayalım. - Az önce de bahsettiğim gibi film, belgesel niteliğinde. Bin Ladin ve El Kaide hakkında bir bilgisi olmayan insanı aydınlatabilir. En azından genel kavramı ve teması bakımından bir ampul yakar insanın kafasında.
- Filmin son yarım saati adeta bir bilgisayar oyunu oynarmışçasına zevk verir. En heyecanlı kısımları da bunlar zaten.
- Bomba sahneleri inanılmaz etkileyici. DHA'da arşivden açıp izlersiniz ya sınırda patlama haberleri eşliğinde, işte onun kadar etkileyici hazırlanmış. Beni çok etkiledi.
- Jessica Chastain. Sadece bu bayanın oyunculuğu için de izlenebilir.
Şimdi de dezavantajlarına gelelim. - Anlarım bir operasyonun herşeyini anlatmaya çalışırsınız da konu çok ölü be kardeşim. Hiç mi hareket olmaz, hiç mi heyecan olmaz (son yarım saat hariç). Süresi gereğinden fazla uzun.
- Hayatımda bir cia ajanının namaz kılma sahnesi gibi gereksiz bir sahne görmedim la ben. Ne gereği vardı böyle birşeyin, sıçtın bir de sıva.
- Maya'nın filmin sonunda ağlaması finalin açık kalmasına sebep olmuş. Bunu dezavantaj algılamayın, yorumu bize bırakmışlarsa iyi olmuş. Fakat öyle değilse de bildiğin dezavantaj amına koyim.
--spoiler--
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar