bugün

kukla

haftanın en begenilenlerine giren itiraf entrysinde en çok merak ettiğim o derbi maçının kaç kaç bitiğiydi, sagolsun cevap vermiş fenerbahçem 1-0 kazanmış maçı. e adama demezlermi, kadıköyde oynanan bir maç için sevgili ekilirmi?ayıp etmişsin kuki.
© copyright 2005 - 2026