bugün

baba

neşeli bir öğle yemeği sonrası annemi ağlatandır.

- eee anne, ne demiş şair "beslenme çantamda otlu peynir kokusuydu babam" güzel demiş değil mi?

annem: ne demek istediğini anlatırım sana ama sen anlayamazsın -parmaklarını gözlerine bastırır hafiften ağlamaya başlar- öğlen onca yolu tepip işinden eve gelip bizimle aynı kaba kaşık sallayan sonra da tekrar yorulmadan/usanmadan işine giden babam. iyi bilirim o kokuyu ama anlatsam anlamazsın, çünkü yaşamadın.

- doğru anlayamam, benim babam içki kokar.

"baba" yı en güzel haliyle niteleyen hiçbir cümle/sözcük beni içlendirememiştir. içlenecek olanlar "baba" sevgisini yaşayanlardır. dünya' nın en şanslı insanlarından olduklarını unutmamaları gerekir. dedem iyi bir babaydı yalnızca bunu biliyorum mamafih az buçuk annemi anlayabiliyorum.
© copyright 2005 - 2026