bugün
- 85 milyon kişi uludağ sözlük'ü okuyor11
- kadir mısıroğlu'nun soyu7
- demet evgar10
- sözlüğün tadının kaçması6
- boğa güreşlerini türkiye de yapsak3
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor13
- üniversitelerin gereksiz olması3
- kemalistler6
- aylık 311 bin lira iyi para mıdır sorunsalı3
- abd'nin kaan'a motor satışına izin vermesi4
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı4
- şu an ihtiyacım var dediğin şey6
- dinleri masonlar kontrol ediyor4
- venezuela5
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi6
- kadınların yanlış yapması3
- dikkatli izlersen anlarsın haklı megatron3
- curaçao fildişi sahili maçı saat 23 te trt spor da4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi2
- alan greenspan3
- yazarların imza parfümleri14
- hızlı para kazanmanın yolları11
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- aşure2
- pozantı2
- her gün poğaça simit yemek2
- türk kızı egosu6
- zippo2
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- 80 yaşına yaklaşmış koltuk sevdalısı siyasiler9
- kazım koyuncu2
- cips alırken utanmak2
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- panter emel2
- erkekler neden az yaşar10
- am okşama4
- 2026 dünya kupası22
- bir insanı sevmek11
- evde kaş bıyık alımı3
- 2030 larda robotların aktif rol oynayacak olması2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- dünya11
- güzel huylu kezo4
- vajinizm3
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- mutluluğun fark edilmemesi8
müşteri hizmetleri 10 üzerinden 1,
satış yapılan ürünlerdeki sağlamlık * 10 üzerinden 1,
satış sonrası müşteriyi pişman etmek 10 üzerinden 10,
diğer bilumum benzeri mağazalar arasındaki karşılaştırması sonrası alacağı not 10 üzerinden gene 1 olan mağaza.
sayın müşteri hizmetlerinin müşteriye gerçekten hizmet veriyor mu şüpheliyim, müşteri hizmeti çatısı altında çay kahve içip kadın günü düzenliyor olabilirler zira attığım hiçbir maile, şikayete, öneriye, talebe, teşekküre* cevap vermiyorlar illa aratıp saydıracaklar kendilerine. bir mp3 player aldık bozuk çıktı, paketten fatura da çıkmadı, iade formu doldurduk gönderdik, aradılar fatura yok dediler, fatura gönderdiniz de göndermedik mi hem arızalı ürün gönderiyorsunuz hem fatura göndermiyorsunuz dedik, bir kağıda fatura numarasını söylediler yazdık değişim yapın dedik gönderdik. ne bilgi var, ne arayan ne de arayana cevap veren. şimdi anlatıyorum olaylar seri bir şekilde akıyor sanmayın her olay arasında en az iki gün fark var ve onlarca iletişim fırtınası var ve tabiki tek taraflı, karşıdan bir şey yok, o fırtınayı ben tek başıma oluşturuyorum. lan olum ben şimdi soruyorum sayın bimeks zımbırtısı, ben bir daha senin yakınından geçer miyim, geçecek olanı da geçirir miyim. ayrıca şu sayfayı okudum çok kişi varmış ya la benim gibi. müşteri kaybına devam bimeks.
he ayrıca popuşunu kaldır da git mağazadan al diye aklından geçiren beyin kıvrımlım, kocaeli izmitte bimeks mi var lan, gittim baktım bakkal gibi bir yer içinde de hiçbir şey yok insan utanır la bimeks diye onu açmaya. adama da sorduk mp3 player sadece bunlar mı var diye, adam baktı cevap bile vermedi, anlam veremediğim bir yüz şekli yaptı ya da aslında cevap oydu. madem çalışmak istemiyorsun sevmiyorsun çalışma amk böyle davranmaya hakkın yokki bana küfür mü ettik ne dedik. ya da evet bırakın hepsini boşverin bu benim hatam size ancak bu yakışırdı düşünemedim.
satış yapılan ürünlerdeki sağlamlık * 10 üzerinden 1,
satış sonrası müşteriyi pişman etmek 10 üzerinden 10,
diğer bilumum benzeri mağazalar arasındaki karşılaştırması sonrası alacağı not 10 üzerinden gene 1 olan mağaza.
sayın müşteri hizmetlerinin müşteriye gerçekten hizmet veriyor mu şüpheliyim, müşteri hizmeti çatısı altında çay kahve içip kadın günü düzenliyor olabilirler zira attığım hiçbir maile, şikayete, öneriye, talebe, teşekküre* cevap vermiyorlar illa aratıp saydıracaklar kendilerine. bir mp3 player aldık bozuk çıktı, paketten fatura da çıkmadı, iade formu doldurduk gönderdik, aradılar fatura yok dediler, fatura gönderdiniz de göndermedik mi hem arızalı ürün gönderiyorsunuz hem fatura göndermiyorsunuz dedik, bir kağıda fatura numarasını söylediler yazdık değişim yapın dedik gönderdik. ne bilgi var, ne arayan ne de arayana cevap veren. şimdi anlatıyorum olaylar seri bir şekilde akıyor sanmayın her olay arasında en az iki gün fark var ve onlarca iletişim fırtınası var ve tabiki tek taraflı, karşıdan bir şey yok, o fırtınayı ben tek başıma oluşturuyorum. lan olum ben şimdi soruyorum sayın bimeks zımbırtısı, ben bir daha senin yakınından geçer miyim, geçecek olanı da geçirir miyim. ayrıca şu sayfayı okudum çok kişi varmış ya la benim gibi. müşteri kaybına devam bimeks.
he ayrıca popuşunu kaldır da git mağazadan al diye aklından geçiren beyin kıvrımlım, kocaeli izmitte bimeks mi var lan, gittim baktım bakkal gibi bir yer içinde de hiçbir şey yok insan utanır la bimeks diye onu açmaya. adama da sorduk mp3 player sadece bunlar mı var diye, adam baktı cevap bile vermedi, anlam veremediğim bir yüz şekli yaptı ya da aslında cevap oydu. madem çalışmak istemiyorsun sevmiyorsun çalışma amk böyle davranmaya hakkın yokki bana küfür mü ettik ne dedik. ya da evet bırakın hepsini boşverin bu benim hatam size ancak bu yakışırdı düşünemedim.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar