bugün

the new hello

hers version ve his version olmak üzere iki farklı versiyonu bulunan the hawk in paris şarkısı. hers versiyonu his'e oranla çok daha başarılıdır. nakaratı da çok öldürücüdür şarkının.

--spoiler--
sometimes it's over before it begans
noone takes a risk and everyone wins
if you love someone then let them go
'cos goodbye is the new hello
--spoiler--

https://www.youtube.com/watch?v=SuOpxMzZpJY

yeni favori şarkım oldu. yatıp kalkıp bunu dinliyorum. hatta uyumadan önce dinlediğim son şarkı oluyor. çok acıklı ve trajik.
© copyright 2005 - 2026