bugün

mete kalkavan

iyi niyetle görev yapan hakemdir. ben herhangi bi kasıt görmedim. golü vermedi ve emreyi atmadı bir kaç faulümüzü vermedi ama genel olarak iyiydi. golün ofsayt olması konusunda ise yan hakeme uydu ne yapsın adam.
© copyright 2005 - 2026