bugün

plantae

benden zour dileyecek olan yazardi.
iyi bisey mi yazdi nick altima
kotu bisey mi
hic bisey anlamadim.
siyrilmaya calisiyosun resmen.

ozur dilemis gibi yapip beni kandirip bana hakaret ediyorsun.
anladim ben.
© copyright 2005 - 2026