bugün

temple run 2

En yüksek skorlara tuvalette ulaşıldığına inandığım oyun. Şöyle de bir diyalog yaşamama sebep olmuştur;

-Ben: 4 Milyon küsür yaptım oolum.

-Arkadaş: Hacı benim rekor 23 Milyon.

-B: Oha lan sen kaç saat sıçıyosun!
© copyright 2005 - 2026