bugün

mesajlaşırken cümlenin sonuna nokta koyan sevgili

eski sevgilimle aramda geçen bir muhabbettir.

Kız: aşkım napıyosun *
Ben: Film izliyorum.
k: noldu şimdi
b: Ne noldu?
k: ya bişey olmuş söyle hadi, seni üzücek bişey mi yaptım
b: Ya [kızın adı] film izliyorum dedim.
k: tamam izle filmini bitince mesaj at konuşucaz !

O gün akşam öğrendim ki imla kurallarına uymak trip atmak sayılıyormuş?
© copyright 2005 - 2026