bugün

evdekises

(#18507795)

yazmaya ara verdiğini söyledikten sonra, sırf bana ayar vermek için tekrar geri dönmüş, deyyus yazardır.

halbuki atladığı bir şey var. o hoca gerçekten vardı.

biz burada başçavuşun eşşeğini mi yazıyoz? densiz.

edit: hayır, 1.90 filan boyunda, erol adında, ingilizce hocası olan ama bizim dersimize girmeyen, pos bıyıklu erol idi.
© copyright 2005 - 2026