bugün

dopingsaray

camiaca koko çekenlerce eleştirilen galatasaray için uydurulan isim. o zaman daum kötüydü şimdi de kötü çünkü kokocu.

hawkins iyiydi, ama kokucu olduğunu öğrendik artık o da kötü.

ben bir tutarsızlık, anlamsızlık göremedim. ama tabii dumanlı kafayla bunların anlamaması normal. zaaaaa

mahkemece tescilli isimler için:

(bkz: şikebahçe)
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026