bugün

bastonsaray

luis aragones ve yeniköy kasabı ile çalışan diğer büyük kulüp taraftarlarının hazımsızlığıdır. yaşlı diye eleştiriyorsunuz ama kendi kulübünüz resmen dedelerle çalıştı. ona ne yapacaz?
© copyright 2005 - 2026