bugün
- kadir inanır14
- true'nun çaylak olması11
- sözlüğü bırakmak istemek7
- türk soyu ve arap soyu birdir6
- velvet27
- feminist sloganı3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı8
- seri gizli artı oy veren melek7
- yazarların iyi olduğu konular9
- yeni tanışılan kızdan istemek5
- pringles 12 tl oldu kimsenin umrunda değil3
- ana dilimiz kürtçe olsun kampanyası4
- ekepe dönemindeki suç artışının sebebi3
- aylık 318 bin lira iyi para mıdır sorunsalı2
- gerçekliği sorgulatan 5 iddialı film2
- türklere devşirme diye laf atan kürt5
- sedat pekmez21
- arkadaşlar deja vu yaşıyorum2
- kürtçülerin algıları5
- kürtçülük5
- aile evinde yaşamak13
- kemalist dünya19
- salak erkek neden bu kadar çok7
- ciguli kral3
- neden herkes evleniyor hala2
- kemalist vs ot yiyen köpek4
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- kadir inanır'ın 58 yıllık kariyeri2
- ktç abinin çaylak olması5
- savcı ile sevgili olan mafya2
- ebu muhammed el culani4
- barda şişenin üstüne oturmuş kız görmek2
- artık şaşırmıyorum2
- amigo kızı olan sözlük kızları2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- galatasaray lobisi11
- dedehatun'un elleri2
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- ingiliz aksanı6
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- birader yazar olmak13
- herzevekil'in biraz şey olması6
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- 2026 dünya kupası25
- tavuk iskender4
Bugün kale center'da yapmış olduğu söyleşide yüzyüze tanışma fırsatı bulduğum* ender doğrucugillerden gelen güzide varlık.
Söyleşi boyunca gerek dividir gerekse fispuk saçmalıklarını eleştirip bir güzel alay ettikten sonra* ilk defa bana alkış kıyameti başlatma fırsatı sunmuştur. mehmet ali birand hakkında "birçok fikir ayrılığımız oldu ama benzeri fikir ayrılıkları o kişiyi kötü yapmaz, yetiştirdiği kişiler gözardı edilemez" gibi en şahane ve yerinde yorumları yapmıştır. Bazı yavşak kişiler, onun orada o keyifli ortamı bozmak istemeyeceğini bildiği için holiganlık kovalayıp durdu (bkz: fenerbahçe ve şike süreci) ama sağolsun kendisi o fırsatı tattırmayıp "bir ara kahve içelim biz seninle ben sana takır takır cevaplarını veririm" cevabıyla ağızlarına biber çalmıştır. Kendisinin gittiği yürüyüşler için insanlığın "arkandayız cem abi yürü be geliyoruz!" nidalarından sonra kimsenin gelmeyişini bir el hareketiyle en güzel şekilde özetlemiştir. Taksicilerin düştüğü müşkül durumlara da değinip ülkedeki "taksici mafyaları"ndan bahsederek birçok kişiyi duruma uyandırmıştır. Her ne kadar ortam fazlasıyla uygun olmadığından dolayı teröristlerin konusunu açamadığımdan mütevellit aklımda bulunan birkaç durum hakkında yorum alamasam da tahminimce yine fikirdaşlık durumu olacaktı. Yayından aklımda kalan klişe sorunun benden evvel sorulmuş olması -programın ismi niçindir gazoz ağacı- her ne kadar üreğimi burkmuş olsa da genel anlamda güzel dakikalar yaşattığı için buradan tekrardan kendisine teşekkür ediyorum amma ve lâkin acıların kadını bergen yakıştırması olmadı cemcağız çoğalındım saç öyle benim suçum ne... Ayrıca "minibüs şoförü dolandırdı abi yahu" açıklamam için de iki sefer "al plakasını gidelim biz bi ona..." demesiyle ve el sallama şeklimin aynını deliye uymak adına bana yaparak gönlümü fethetmiştir, mevzu olursa gidilecek ilk adres belli olmuştur. Ve fisbuk gibi adamdır teeea ilkokul arkadaşımla rastlaştım söyleşide, o da sevenlerden çıktı sevindim.
Unutmadan; fisbuk kızlarının fotoğraf çekerken girdiği hallerin taklidi gerçekten çok başarılıydı, umarım birileri tam olarak o halleri ölümsüzleştirmiştir.* ve tekrardan umuyorum ki dinleyenlerle çekilen fotoğrafları yayınlarlar bi yerlerden.
özetle: yaşşa len cem!*
Söyleşi boyunca gerek dividir gerekse fispuk saçmalıklarını eleştirip bir güzel alay ettikten sonra* ilk defa bana alkış kıyameti başlatma fırsatı sunmuştur. mehmet ali birand hakkında "birçok fikir ayrılığımız oldu ama benzeri fikir ayrılıkları o kişiyi kötü yapmaz, yetiştirdiği kişiler gözardı edilemez" gibi en şahane ve yerinde yorumları yapmıştır. Bazı yavşak kişiler, onun orada o keyifli ortamı bozmak istemeyeceğini bildiği için holiganlık kovalayıp durdu (bkz: fenerbahçe ve şike süreci) ama sağolsun kendisi o fırsatı tattırmayıp "bir ara kahve içelim biz seninle ben sana takır takır cevaplarını veririm" cevabıyla ağızlarına biber çalmıştır. Kendisinin gittiği yürüyüşler için insanlığın "arkandayız cem abi yürü be geliyoruz!" nidalarından sonra kimsenin gelmeyişini bir el hareketiyle en güzel şekilde özetlemiştir. Taksicilerin düştüğü müşkül durumlara da değinip ülkedeki "taksici mafyaları"ndan bahsederek birçok kişiyi duruma uyandırmıştır. Her ne kadar ortam fazlasıyla uygun olmadığından dolayı teröristlerin konusunu açamadığımdan mütevellit aklımda bulunan birkaç durum hakkında yorum alamasam da tahminimce yine fikirdaşlık durumu olacaktı. Yayından aklımda kalan klişe sorunun benden evvel sorulmuş olması -programın ismi niçindir gazoz ağacı- her ne kadar üreğimi burkmuş olsa da genel anlamda güzel dakikalar yaşattığı için buradan tekrardan kendisine teşekkür ediyorum amma ve lâkin acıların kadını bergen yakıştırması olmadı cemcağız çoğalındım saç öyle benim suçum ne... Ayrıca "minibüs şoförü dolandırdı abi yahu" açıklamam için de iki sefer "al plakasını gidelim biz bi ona..." demesiyle ve el sallama şeklimin aynını deliye uymak adına bana yaparak gönlümü fethetmiştir, mevzu olursa gidilecek ilk adres belli olmuştur. Ve fisbuk gibi adamdır teeea ilkokul arkadaşımla rastlaştım söyleşide, o da sevenlerden çıktı sevindim.
Unutmadan; fisbuk kızlarının fotoğraf çekerken girdiği hallerin taklidi gerçekten çok başarılıydı, umarım birileri tam olarak o halleri ölümsüzleştirmiştir.* ve tekrardan umuyorum ki dinleyenlerle çekilen fotoğrafları yayınlarlar bi yerlerden.
özetle: yaşşa len cem!*
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar