bugün

kişi başına düşen kiz ortalamasındaki gerileme

küresel ısınma ile alakalı olduğunu düşünmekteyim.. zira çok soğuklarda gelip ısınırlardı.. demek ki üşümüyorlar şu an.. yoksa gelip, kişi sayısını dengede tutarlardı.. evet yaparlardı.
© copyright 2005 - 2026