bugün

hesap öderken verilenden fazla parayı almak

Çakal arkadaşlarımın yaptığı en genel davranış. Eve döndüğümde "O değilde lan benim da çok paramın olması gerekmiyor muydu?" dedirten tek neden şu aralar hayatımda. insan azıcık duyarlı olur beyler bayanlar.
© copyright 2005 - 2026