bugün

red hot chili peppers istanbul konseri

Konsere gittim performans müthişti (K1) ancak organizasyon berbattı ve sünnet düğününe çağrılmışlar gibiydi ayrıca 2 müziğini bilen ergenler yüzünden k1 tekrar açılınca aldım.
© copyright 2005 - 2026