bugün

gabilondo

enteresan bir yazar

''gs'li arkadaşlarımızın, gökhan'ın ceza alıp derbide oynamaması için, türlü şebeklikler yapıp pfdk'yı kafalama çalışmaları var''

demiş beni kastederek hahaaaa

yahu pfdkda tanıdıklarım olsa fener şuan bi alt ligdeydi be anam

oraya sadece azizin tanıdıklarını alıyorlar malesef..
© copyright 2005 - 2026