bugün
- ismet gurbuz 202418
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması16
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak4
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar17
- küfreden kız iticiliği4
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- lise defteri7
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- ideal sevgilinin en önemli özelliği17
- yürüyüş partisi8
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- ankara da nato zirvesi tedbirleri4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- beyaz otomobil satın almak15
- saba makamı ile okunan ezan4
- türkiye6
- göbek adınız2
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- rabbin para vermesi4
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi11
- düşük iq belirtileri5
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- almanya5
- ibne penis nah3
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- birader beyler biraderdirler3
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur2
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı3
- chp'deki değişimciler3
- ilgi2
- terlikle dövmek2
- bugün de meme atan olmaması13
- bir arı bir arıya sen kapat ben arıyım demiş2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- diş ağrısı2
- makarna süzmek5
- yapay zekaya entry yazdıran yazar5
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- dna testiyle ırk öğrenmek2
- ipkis2
- kablo dolu çekmece2
- gönüllü esaret paradoksu2
polis devletin eli koludur. yarın x ideolojisi ile ülke yönetilse yarın y grubu polis katili şeklinde başlıklar atılır, atılacaktır. iç işlerine bağlı bir kurum illa ki mevcut hükümetin emrinde ve görüşlerinde hareket edecektir. bu konuta anlaştık sanırım.
anca benim anlamadığım tek nokta var. bu haince, kalleşce saldırı kaçıncı defa aynı şekilde düzenlendi.
kaç tane polis memuru 2012 yılı içerisinde sokak ortasında evine, işine, yemeğe, adliyeye yada hangi cehennemin dibine giderken şerefsizce katledildi.
tamam dhkp-c isimli örgüte bağlı orospu çocukları kalleşçe vu eylemleri yaptılar ama ey iç işleri bakanı, , ey emniyet genel müdür, ey istanbul valisi ve emniyet müdürü sizlerin eli armut mu topluyordu ?
göz göre göre ölüme gönderdiniz bu çocukları, polisleri.
eşinize, çocuklarınıza, kendinize, masası olan herkesin altına verdiğiniz makam araçlarının yarısını bu görevli personele verseniz daha güvenli olmaz mıydı?
eşiniz ve kızınızın altında iki araba değilde bir tane olsaydı, ortaklaşa devletin aracını kullansalardı ve birisini şu gariban polis memurlarına verseydiniz belki bir tanesi yaşardı.
sokakta hedef halinde yemeğe yada göreve giden bu adamları o araçlardan bir tanesi götürseydi gideceği noktaya hayatta kalma ihtimali yokmuydu?
bu polislerin katilleri dhkp-c militanları olduğu kadar buna göz yuman, personelini güven altına alacak hiçbir tedbir almayan yetkililerdir.
polis nöbet noktalarına bakın allah aşkına, plastik lan. taş atsan camı çerçevesi ile birlikte yere yıkılır.
senin polis memuruna verdiğin değer plastik klübe mi?
tamam araç vermiyorsun, güvenliğini sağlayamıyorsun kendi personelinin bari adamların görev noktasında temek ihtiyaçlarını gidermesi için birşeyler yap. kumanya gönder, tost gönder, su gönder birşeyler gönder.
yazık bu canları, yazık iki yaşındaki çocuğa, yazık iki aylık anneye ve karnında ki bebeğe.
anca benim anlamadığım tek nokta var. bu haince, kalleşce saldırı kaçıncı defa aynı şekilde düzenlendi.
kaç tane polis memuru 2012 yılı içerisinde sokak ortasında evine, işine, yemeğe, adliyeye yada hangi cehennemin dibine giderken şerefsizce katledildi.
tamam dhkp-c isimli örgüte bağlı orospu çocukları kalleşçe vu eylemleri yaptılar ama ey iç işleri bakanı, , ey emniyet genel müdür, ey istanbul valisi ve emniyet müdürü sizlerin eli armut mu topluyordu ?
göz göre göre ölüme gönderdiniz bu çocukları, polisleri.
eşinize, çocuklarınıza, kendinize, masası olan herkesin altına verdiğiniz makam araçlarının yarısını bu görevli personele verseniz daha güvenli olmaz mıydı?
eşiniz ve kızınızın altında iki araba değilde bir tane olsaydı, ortaklaşa devletin aracını kullansalardı ve birisini şu gariban polis memurlarına verseydiniz belki bir tanesi yaşardı.
sokakta hedef halinde yemeğe yada göreve giden bu adamları o araçlardan bir tanesi götürseydi gideceği noktaya hayatta kalma ihtimali yokmuydu?
bu polislerin katilleri dhkp-c militanları olduğu kadar buna göz yuman, personelini güven altına alacak hiçbir tedbir almayan yetkililerdir.
polis nöbet noktalarına bakın allah aşkına, plastik lan. taş atsan camı çerçevesi ile birlikte yere yıkılır.
senin polis memuruna verdiğin değer plastik klübe mi?
tamam araç vermiyorsun, güvenliğini sağlayamıyorsun kendi personelinin bari adamların görev noktasında temek ihtiyaçlarını gidermesi için birşeyler yap. kumanya gönder, tost gönder, su gönder birşeyler gönder.
yazık bu canları, yazık iki yaşındaki çocuğa, yazık iki aylık anneye ve karnında ki bebeğe.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar