bugün
- kadınların yüzlerine sürekli bir şeyler sürmesi5
- her haltı atatürkçü olanlar yiyor10
- demet evgar5
- kürtler 13 000 yıldır anadoluda yaşıyor4
- araplar puta taparken türkler tek tanrıya inanırdı2
- am okşama4
- vajinizm3
- hızlı para kazanmanın yolları12
- türk kızı egosu6
- şu an ihtiyacım var dediğin şey3
- türkiye abd maçını izleyecek misiniz8
- evde kaş bıyık alımı2
- omuzda teyp ile dolaşılan karanlık yıllar2
- türk erkeği egosu4
- imdat arkadaşlar4
- akla gelen her başlığı açamamak2
- yazarların imza parfümleri14
- m uludagsozluk com da görsel yüklenmeme sorunu4
- mehdi hayatta ama herkes tanımıyor7
- kürt mimarisi2
- fesli kadir'e üstat diyen islamcı2
- güzel huylu kezo4
- milletin anasına küfretmek2
- erkekler neden az yaşar10
- evlenmeden önce karıyı ekspertize sokmak3
- saygıdeğer birader yazarlar5
- akp'ye katılan belediye başkanları11
- futbol fanatiklerinin birer aptal olması4
- zaman baba zaman anne zaman çocuk3
- tramer kaydı olan kız4
- bir insanı sevmek12
- 2026 dünya kupası22
- uranyum ve roket2
- yobazla muhafazakar arasındaki fark3
- pkk nasıl biter5
- biat kültürü3
- mutluluğun fark edilmemesi9
- dünya11
- 24 haziran 2026 venezuela depremi7
- al kardeşim elimi verdim sana2
- halil ergün2
- çırılçıplak şekilde ağlayarak ana haber seyretmek5
- magnum yemenin lüks sayıldığı yıllar5
- futbol17
- yaratıcı çıkma teklifleri4
- kıskanmak7
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı13
- wowturkey3
- fakirin sevmesi hak mıdır13
- yargıcı3
Zordur efendim, gerçekten zordur.
Ele ayağa düşersiniz bir süre sonra, hiçbir afiş afiş değildir onlar için, baktığınız ve gördüğünüz bir rakiptir, herkes reklama bakar hoşuna gider, onlar bakar layerları ve effectleri görürler, hangi programın hangi aracıyla ne şekilde yapıldığını düşünürler.
Hiçbir zaman, çoğu reklamdan keyif alamıyacak insanlardır.
Photoshop ve corel kullanırım, hatta photoshopu konuştururum, ama hiçbir zaman dilim varmıyacaktır gerçekten grafikerim ben demeye.
Çünkü photoshop bir denizse corel ayrı bir deniz, freehand ayrı, illustrator ayrı, hele 3Dmax, Camera 4D apayrı bir denizdir, çok zor bulunurlar.
iyide kim yapıyor bu tasarımları o zaman?
Siktirboktan 2 çizik atan grafiker kardeşim, nasıl kim yapıyor? yazının rengini maviye çevir, google da bir arkaplan indir, onu arkasına koy, 100 Tl'lik afişi 50 TL'ye bas, senden ala grafiker mi var?
Maalesef kimse işin kalitesine pek odaklanmaz türkiyede.
Zaten işin ehli insanlarda ya Türkiyede çalışmaz, ya da büyük kurum ve kuruluşlarda görev alır.
iyi para mı alırlar? iyi aldıkları söylenir, alıyorlardır da muhtemelen, ama para için yapılabilecek en son meslektir.
Çünkü ortada somut hiçbir şey yoktur, tamamen yaratıcılıktır mesele.
Dolayısıyla kafa patlatmak mecburidir...
Ele ayağa düşersiniz bir süre sonra, hiçbir afiş afiş değildir onlar için, baktığınız ve gördüğünüz bir rakiptir, herkes reklama bakar hoşuna gider, onlar bakar layerları ve effectleri görürler, hangi programın hangi aracıyla ne şekilde yapıldığını düşünürler.
Hiçbir zaman, çoğu reklamdan keyif alamıyacak insanlardır.
Photoshop ve corel kullanırım, hatta photoshopu konuştururum, ama hiçbir zaman dilim varmıyacaktır gerçekten grafikerim ben demeye.
Çünkü photoshop bir denizse corel ayrı bir deniz, freehand ayrı, illustrator ayrı, hele 3Dmax, Camera 4D apayrı bir denizdir, çok zor bulunurlar.
iyide kim yapıyor bu tasarımları o zaman?
Siktirboktan 2 çizik atan grafiker kardeşim, nasıl kim yapıyor? yazının rengini maviye çevir, google da bir arkaplan indir, onu arkasına koy, 100 Tl'lik afişi 50 TL'ye bas, senden ala grafiker mi var?
Maalesef kimse işin kalitesine pek odaklanmaz türkiyede.
Zaten işin ehli insanlarda ya Türkiyede çalışmaz, ya da büyük kurum ve kuruluşlarda görev alır.
iyi para mı alırlar? iyi aldıkları söylenir, alıyorlardır da muhtemelen, ama para için yapılabilecek en son meslektir.
Çünkü ortada somut hiçbir şey yoktur, tamamen yaratıcılıktır mesele.
Dolayısıyla kafa patlatmak mecburidir...
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar