bugün
- falıma bakmak isteyen var mı8
- chp den akp'ye jet geçiş3
- 1 euro 52 93 tl3
- müşriklerin esasında putlara tapmaması4
- rize de zincirleme kaza 3 ölü 5 yaralı2
- ikna sanatı2
- meme mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı15
- gece 23'ten sonra sözlüğe giren erkek10
- para mutluluk getirir mi getirmez mi sorunsalı16
- kadınlar neden aldatır17
- erkek aldatabilir ama kadın aldatamaz14
- klimasız arabayla uzun yol gitmek7
- 23 haziran 2026 portekiz özbekistan maçı12
- eski uludağ sözlük ortamı7
- manipülasyon nasil önlenir5
- erkek erkeğe açık oylaşmak7
- online yazarlar8
- sedat pekmez18
- devşirmelik makamı13
- lip balm kullanan erkek6
- dating app kültürü ve değişen cinsellik algısı6
- burç saçmalığı6
- sözlükteki üstü kapalı erkek nefreti11
- ben abaza değilim testosteronum yüksek diyen erkek6
- tarot falına inanan salak8
- aldım kabul ettim6
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle27
- nofap6
- lionel messi11
- gay pornosu izlerken oğlunu gören baba9
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması19
- 0 0 75
- 23 haziran 2026 ingiltere gana maçı3
- allah bu yahudilerin belası versin3
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar20
- biz arap değiliz biz türk üz8
- kadıköydeki tuhaf tipler4
- dont fuck with me tony4
- cut the crap4
- kabullenince huzur veren gerçekler9
- her türk kızını türbanlı zanneden gavur8
- diamond bosphoruss denen yazar7
- instagram çökünce sözlüğe sarmak3
- geceye şarkı bırak3
- ismet gurbuz 202418
- profiline kendi resmini koyan yazarın asıl amacı8
- gratiste indirim kovalayan erkek3
- askerlik9
- 2026 dünya kupası15
- kültür mantarı ve değişen mantar algısı3
O,biraz çatlak,biraz çocuk,biraz da safça bir balık burcu kadını.
Kendine has değer yargıları,kendi vizyonu, farklı dini kutsalları,etnik kökeni var.
Terkediliişimden sonra hislerimi dışa vurup tanıdık tanımadık pekçok kişiyle
dertleştiği için de mutlu. Sonunda anlamıştır neden habersizce terkedildiğini.
Akıl akıldan üstündür. Burada olsun,reel hayatta olsun bana destek olan ve gerçekleri
görmemi sağlayan herkese teşekkür ederim.
Neden terkedilmişim biliyor musunuz? Ben olduğum için.
Dini inancımdan,hayata bakış açımdan, ahlaki etik tüm kutsallarımdan dolayı.
Ayrıca iki ailenin arasındaki kültürel,dinsel,örf adet gelenek görenek farkından.
Ben aşk hepsini aşar sanmıştım. Ben uyum sağlarım dedim. Fazla polyannaymışım.
Suçlu kim denince iki tarafın da hataları varmış.
Düşündüğüm kadar mükemmel değilmişim. Benim norma gördüğüm onun gözünde anormalmiş.
Onun normal gördüğü de benim gözümde anormalmiş.Yetiştirilme tarzı,yaşam farklılıkları çok önemliymiş.
Mışş,Mişş,falan,filan.
Bu olaydan öğrendiğimse, kendim gibi birini bulmalıyım.Hayata benim baktığım gözlerle bakan birini.
Öyle birisini de bulmak da çok zor. Her açıdan uyan biri neredeyse 40 yılda 1 denk gelir.
Aman neyse ben ağzımın payını aldım zaten. Uzun süre birdaha sevmek isteyeceğimi sanmıyorum.
Ancak toparlanmam adına,anlamam adına bana yardımı geçen,elimden tutan herkes sağolsun.
Neden sorusuna cevap buldum ya, artık en azından canım eskisi gibi yanmıyor.
Kendimden ve ailemden hele de adetlerimden utanmıyorum.
Sara ile Musaların aşkları pek yürümüyor zaten. (bkz: sarah ile musa)
Aşk her engeli aşamazmış.
Kendine has değer yargıları,kendi vizyonu, farklı dini kutsalları,etnik kökeni var.
Terkediliişimden sonra hislerimi dışa vurup tanıdık tanımadık pekçok kişiyle
dertleştiği için de mutlu. Sonunda anlamıştır neden habersizce terkedildiğini.
Akıl akıldan üstündür. Burada olsun,reel hayatta olsun bana destek olan ve gerçekleri
görmemi sağlayan herkese teşekkür ederim.
Neden terkedilmişim biliyor musunuz? Ben olduğum için.
Dini inancımdan,hayata bakış açımdan, ahlaki etik tüm kutsallarımdan dolayı.
Ayrıca iki ailenin arasındaki kültürel,dinsel,örf adet gelenek görenek farkından.
Ben aşk hepsini aşar sanmıştım. Ben uyum sağlarım dedim. Fazla polyannaymışım.
Suçlu kim denince iki tarafın da hataları varmış.
Düşündüğüm kadar mükemmel değilmişim. Benim norma gördüğüm onun gözünde anormalmiş.
Onun normal gördüğü de benim gözümde anormalmiş.Yetiştirilme tarzı,yaşam farklılıkları çok önemliymiş.
Mışş,Mişş,falan,filan.
Bu olaydan öğrendiğimse, kendim gibi birini bulmalıyım.Hayata benim baktığım gözlerle bakan birini.
Öyle birisini de bulmak da çok zor. Her açıdan uyan biri neredeyse 40 yılda 1 denk gelir.
Aman neyse ben ağzımın payını aldım zaten. Uzun süre birdaha sevmek isteyeceğimi sanmıyorum.
Ancak toparlanmam adına,anlamam adına bana yardımı geçen,elimden tutan herkes sağolsun.
Neden sorusuna cevap buldum ya, artık en azından canım eskisi gibi yanmıyor.
Kendimden ve ailemden hele de adetlerimden utanmıyorum.
Sara ile Musaların aşkları pek yürümüyor zaten. (bkz: sarah ile musa)
Aşk her engeli aşamazmış.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar