bugün
- true nun çaylak olması9
- yeni tanışılan kızdan istemek3
- kadir inanır6
- yazarların iyi olduğu konular7
- velvet26
- aylık 317 bin lira iyi para mıdır sorunsalı5
- salak erkek neden bu kadar çok7
- sedat pekmez21
- kürtçülük4
- aile evinde yaşamak13
- kürtçülerin algıları4
- türklere devşirme diye laf atan kürt4
- ktç abinin çaylak olması5
- kemalist dünya19
- yapay zeka asistanlarının samimiyet sorunsalı3
- kemalist vs ot yiyen köpek3
- kemalistlerin sanki biraz şey olması10
- türk devrimi neden başarısız oldu2
- eski sevgilinin dolgun göğüslerini özlemek7
- ismet gürbüz2
- ciguli kral2
- 26 haziran 2026 türkiye abd maçı29
- bir sözlük kızının balık ekmeğinize göz dikmesi2
- sözlük yazarlarının kombinleri10
- yazarların çalmak istedikleri enstrümanlar4
- galatasaray lobisi11
- 2026 dünya kupası25
- ingiliz aksanı6
- borsa istanbul2
- kadir mısıroğlu'nun soyu18
- tavuk iskender4
- herzevekil'in biraz şey olması6
- beşar esad3
- dinci insanlar efkarlandığında ne içiyor sorunsalı6
- pekmez bey biraderin birader yazar bey olması3
- canımın sürekli hamburger çekmesi7
- çomar putu4
- erkeklerin her işi tek elle yapabilmesi11
- uludağ sözlük kızları tam bir sazandır5
- etliye sütlüye karışmayan yazarlar5
- birader yazar olmak13
- dincilerin ingiltere sevdası5
- ebu muhammed el culani3
- 26 haziran 2026 kadir inanır'ın ölmesi2
- üniversitelerin gereksiz olması10
- bir gecede cahil kaldık5
- kemalistler10
- nato zirvesini takip izni verilmeyen türk medyası7
- hızlı para kazanmanın yolları14
- merhabalar biraderler4
vardır efendim.. ama cinlerle büyü ile uğraşmak falan günahtır ama ermiş kimi kişiler için falan değil.. kuran da cinlerin etkisine giren insanlardan iyi bahsedilmez..
cinlenmiş kişiler vardır.. allah ın izni olmadan şeytanlar, cinler insanlara zarar vermez.. bazen kulun hatası falan olur ve cinler musallat olur.. çok çeken vardır böyle..
köylerdekiler görebilir genelde cinleri. uzaylı olarak görünenler cindir genelde belki hep.. uzaylı olabilir bir şey demiyorum o konuda ama cinler uzaylı kılığına girip, insanlarla dalga geçebilirler..
maddeye ve ruha dönüşme özellikleri vardır. ruh a inanırlar bu yüzden ama tekrar dirilişe inanmayanları varmış. müslüman cin kafir cin bunlarda da varmış..
size annemin dedesinin tanık olduğu bir olayı anlatacağım. daha öncede sözlükte yazmıştım. hikaye ye ailece tanık olmuş oluyoruz yani. dedemiz iyi tanınmış biri idi. zaten başkaları da şahittir..
efendim olay annemin dedesinin ki burada kısaca dede diyeyim, kuran kursu ile başlıyor çocukluğunda.. bir çocuk varmış ve hoca demiş ki: buna karışmayın. kapıyı sırayla örtermiş çocuklar. sıra bu çocuğa gelmiş. çocuk ya bunlar, illa sen örtecen, o da örtmem demiş. ısrar etmişler. sonra çocuk sinirlenmiş, kolu uzamış ve kapıyı örtmüş.. diğer çocuklar çok korkmuş swh
hoca ben size bunla uğraşmayın demedim mi demiş..
işte efendim, bu cin müslüman cinlerdenmiş.
zamanla dedemle arkadaş olmuş bu öğrenci. demiş ki, şuraya gel ve adımı şu şekilde söyle demiş(bende kalsın burası .. swh) .
zaman geçmiş dedem büyümüş falan. aklına o cin arkadaşı gelmiş. gitmiş dediği yeere atıyla ve dediği şekilde çağırmış cini. bir kadın gelmiş. kadın da cinmiş ve demiş öldü o. kocam olurdu demiş. işte bunlar şekil değiştirebiliyorlar. o yılan kılığına girip, deredeki çamaşır yıkayan bir kadının yanına sokulmuş. galiba şeytana uyuyor, kadının bacağı falan açık, yakınına gidiyor..
kadında bu yılan kılığındaki cini, çamaşır tokmağı ile öldürüyor..
dedem çok korkmuş ve atıyla ayrılmış oradan..
işte böyle arkadaşlar.. cini gören günümüzde kişiler vardır. mesela adnan oktar.. biri kaçırılmış ve cinlerin dediği gibi plakası falan tutmuş. cinlerin söylemi ile bulmuşlar onun anlatımına göre.. allah bilir artık..
cinler çok korkanlara görünmezlermiş genelde çünkü öldürürüz, başımıza iş gelir diye. çok cin gibi insanlara da görünmezlermiş, bizi zekasıyla kullanır diye falan galiba.. işte orta durumdakilere çok görünürlermiş..
köylere giderseniz, cin hikayelerine rastlarsınız..
edit: nerde çağırdığını sildim, ben de kalsın. bu arada uzaylı olarak görünen olayların çoğunun cin olduğu söylenir. bu konuda Türkiye (bkz: mit)'de bunun bürosu, bölümü var denir. (bkz: cia) ve (bkz: kgb) gibi istihbarat birimlerinin pisijik olayları, yani cinleri kullandığı söylenir ve bence de kullanıyorlar olabilirler.
cinlenmiş kişiler vardır.. allah ın izni olmadan şeytanlar, cinler insanlara zarar vermez.. bazen kulun hatası falan olur ve cinler musallat olur.. çok çeken vardır böyle..
köylerdekiler görebilir genelde cinleri. uzaylı olarak görünenler cindir genelde belki hep.. uzaylı olabilir bir şey demiyorum o konuda ama cinler uzaylı kılığına girip, insanlarla dalga geçebilirler..
maddeye ve ruha dönüşme özellikleri vardır. ruh a inanırlar bu yüzden ama tekrar dirilişe inanmayanları varmış. müslüman cin kafir cin bunlarda da varmış..
size annemin dedesinin tanık olduğu bir olayı anlatacağım. daha öncede sözlükte yazmıştım. hikaye ye ailece tanık olmuş oluyoruz yani. dedemiz iyi tanınmış biri idi. zaten başkaları da şahittir..
efendim olay annemin dedesinin ki burada kısaca dede diyeyim, kuran kursu ile başlıyor çocukluğunda.. bir çocuk varmış ve hoca demiş ki: buna karışmayın. kapıyı sırayla örtermiş çocuklar. sıra bu çocuğa gelmiş. çocuk ya bunlar, illa sen örtecen, o da örtmem demiş. ısrar etmişler. sonra çocuk sinirlenmiş, kolu uzamış ve kapıyı örtmüş.. diğer çocuklar çok korkmuş swh
hoca ben size bunla uğraşmayın demedim mi demiş..
işte efendim, bu cin müslüman cinlerdenmiş.
zamanla dedemle arkadaş olmuş bu öğrenci. demiş ki, şuraya gel ve adımı şu şekilde söyle demiş(bende kalsın burası .. swh) .
zaman geçmiş dedem büyümüş falan. aklına o cin arkadaşı gelmiş. gitmiş dediği yeere atıyla ve dediği şekilde çağırmış cini. bir kadın gelmiş. kadın da cinmiş ve demiş öldü o. kocam olurdu demiş. işte bunlar şekil değiştirebiliyorlar. o yılan kılığına girip, deredeki çamaşır yıkayan bir kadının yanına sokulmuş. galiba şeytana uyuyor, kadının bacağı falan açık, yakınına gidiyor..
kadında bu yılan kılığındaki cini, çamaşır tokmağı ile öldürüyor..
dedem çok korkmuş ve atıyla ayrılmış oradan..
işte böyle arkadaşlar.. cini gören günümüzde kişiler vardır. mesela adnan oktar.. biri kaçırılmış ve cinlerin dediği gibi plakası falan tutmuş. cinlerin söylemi ile bulmuşlar onun anlatımına göre.. allah bilir artık..
cinler çok korkanlara görünmezlermiş genelde çünkü öldürürüz, başımıza iş gelir diye. çok cin gibi insanlara da görünmezlermiş, bizi zekasıyla kullanır diye falan galiba.. işte orta durumdakilere çok görünürlermiş..
köylere giderseniz, cin hikayelerine rastlarsınız..
edit: nerde çağırdığını sildim, ben de kalsın. bu arada uzaylı olarak görünen olayların çoğunun cin olduğu söylenir. bu konuda Türkiye (bkz: mit)'de bunun bürosu, bölümü var denir. (bkz: cia) ve (bkz: kgb) gibi istihbarat birimlerinin pisijik olayları, yani cinleri kullandığı söylenir ve bence de kullanıyorlar olabilirler.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar