bugün

ss waffen

travesti filan degilim ama olsamda gocunmazdım .onlarında yasam hakkı var her ne kadar yasam tarzlarını tasvip etmesemde
lazio taraftarı degilim bjkliyiz.ayrıca nazi ideolojisini iyi bilirim ama hitlerden nefret ederim stalindende o kadar nick girdik en sonunda bunu kabul ettiler napalım kısmet.
© copyright 2005 - 2026