bugün

nosekeni

ikinci bölüme kadar "(*****) lı yer." okuduğum ve şu ana kadar normal seyrinde, kulağı omuzun üstünden uzanarak tutmalı betimlemelere sahip bir yazı olarak gidiyor ama bırakanı siksinler, okuyacağım yani. *
© copyright 2005 - 2026