bugün

şemdinli

Terör olmasa idi muhteşem doğasından faydalanabileceğimiz ilçe. yok öyle laf olsun diye yazmıyorum bunları. alpler falan halt etmiştir azizim. her taraf dağ malumunuz, eğer ortam müsait olsa kesinlikle ülkemizin kayak merkezi olurdu.

neyse kendimi alplerde farzedip iki yıl çekeceğiz kahrını.

ha bu arada nasıl koyduk lan pkklı itlere *
© copyright 2005 - 2026