bugün

laf ebeleri

ne güzel programdı be. gene olsa hiç kaçırmam valla. youtubedan aradan eski bölümlerini falan izliyorum tekrar tekrar gülüyorum. ömür arpacı için izliyordum da diyebilirim. bence çok iyiydi.
© copyright 2005 - 2026