bugün

gingsberg

(bkz: #17090500) her ne kadar egomu kabartsa da yanlış düşünen yazar. en azından bir yanım diyor ki, "olum hani eşittik biz lan?"
Güncel Önemli Başlıklar
© copyright 2005 - 2026