bugün

attığı mesaja cevap gelmeyince ikinci mesajı atmak

nafildedir , valla tecrübeyle sabit . cevap gelmeyince iki kat üzünelesi bi durum çıkıyor o da evlerden uzak .
© copyright 2005 - 2026