bugün
- ismet gurbuz 202418
- 2026 dünya kupası finalini kim oynar19
- suv araç sayısının binek araçları geçmesi2
- sözlüğe fotoğraf atmayanların özgüvensiz sanılması15
- küfreden kız iticiliği6
- telefon sinyali çekmeyen bölgede kaybolmak5
- ideal sevgilinin en önemli özelliği16
- ankara da nato zirvesi tedbirleri5
- lise defteri7
- usta şoförlerden acemi şoförlere tavsiyeler8
- 22 haziran 2026 arjantin avusturya maçı4
- bozulmaması ile meşhur olan şeyler7
- beyaz otomobil satın almak15
- üstteki yazar hakkında fikrini söyle25
- yürüyüş partisi8
- 23 haziran 2026 fransa ırak maçı4
- bakire kızla evlenmeyi savunmak5
- bacak kıllarını almadan şort giyen erkek4
- en son alınan iltifat2
- ilgi3
- yeniden üretilse satın alınacak eski arabalar4
- sevgiliye gitmemesi için söylenen sözler5
- uludağ sözlük'ün instagram'a dönmesi10
- türkiye6
- saba makamı ile okunan ezan4
- mağaza camına kafa atan ergen genç4
- evli çiftlerde tv kumandası kimde olur3
- bugün de meme atan olmaması13
- milli takımı eleştirenleri hapse atma çağrısı7
- hep aynı şeyleri yaşamak4
- düşük iq belirtileri4
- askere 79 kilo gidip 100 kilo olarak dönmek3
- 20 haziran 2026 türkiye paraguay maçı47
- aylık 374 bin tl iyi para mıdır sorunsalı2
- 2 buçuk yaşında çocuğuna şarap seçen anne5
- şapkalılar suç örgütü operasyonu2
- rabbin para vermesi4
- makarna süzmek5
- ibne penis nah3
- yaşlılığınız için insan biriktirin12
- birader beyler biraderdirler3
- göbek adınız2
- chp'deki değişimciler3
- eğilirken eliyle göğüs dekoltesini kapatan kız12
- 65 şut çekip gol atamamak5
- lahmacunu elle yiyen kız18
- anın görüntüsü15
- almanya5
- gelmiş geçmiş en iyi türk teknik direktör2
- yapay zekaya entry yazdıran yazar4
müşteri olarak birçok şirketten kazık yedim ancak türknet hepsini geçti. ödeme noktaları yok. ödemeyi alan banka yok. internetten kredi kartıyla ödeme yaptım. bir kez kestikleri yetmezmiş gibi 4 kez aynı ödemeyi kesmişler. bankaya 4 fazla ödeme için gittim dilekçe verdim. 1 ay sonra 5 ödemede iptal edilmiş. hemen farkedip gittim ödedim. ancak ben eve geldiğimde borcundan dolayı interneti kesik buldum. açma kapama parası ödeyerek internet açıldı. 200 tl'mi 1 ay kendilerinde tutup bana hepsini geri verip gecikme ve açma kapama aldılar.
bazen de internet kesilene kadar internet sayfasındaki ödeme zımbırtısı hiç açılmıyordu. o şekildede kesilmesini bekler oldum. kesildikten sonra ödeme sayfası açılıyor ve ödüyordum.
zaten abone olma sürecinde de 8 senedir ttnet olan aboneliğimi bana çaktırmadan, hiç türknetten bahsetmeden aktarmışlardı. ttnet'e kampanya dolmadan ayrıldığım için 200 tl ödemiştim. birde yeni aboneliğim nedeniyle aktivasyon ücreti aldılar. ne kadar farkettiğimde vaz geçmek istesemde iptal ettiremedim. bana adsl hattımla telefon hattımı tek faturada birleştirerek ödeme ve ucuz telefon hizmeti sunacaklarını söylediler. telefon hizmetimde bir değişiklik yok. tek fark 24 tl olan internet hizmetim 31 tl'ye yükseltildi. telefon hizmetimi de türknet'e geçirtmem gerekliymiş.
neyse hapis gibi gün sayıyorum. son olarak fatura karmaşasıyla boğuşup saatlerce telefon açıp beklemekten bıkarak otomatik ödeme talimatı verdim. dün farkettim ki fatura için bir ücret kesmişler. her şey yolunda gibi. sonra alış verişe gittim kredi kartımı uzattım limit yok dediler. bankamatikten baktım. limit yok ama neden öyle olduğunu belirten ve harcanan bir para yok.gittim bankaya baya bir uğraştıktan sonra taksitli alış veriş yapıp yapmadığım soruldu. meğer bu kezde taksitli alış veriş gibi para kestirmişler. aynı türknet faturaya ait taksitli alış veriş görünüyormuş. tek tesellim böyle bir bok olacağını düşünüp kredi kartının limitinde sadece 130 lira bırakmıştım. şimdi kredi kartından tekrar para keserler diye ödeme yapamıyorum.
allah düşmanımı bile böyle bir şirkete düşürmesin.
verdikleri internet hizmetinden bahsetmiyorum bile. ttnet'te 8 mb olan bağlantım en fazla 7.5'e düşerdi. burda 3.0 mb'nin üzerine hiç çıkmadı. hele kesilip açıldıysa 1 mb'ye düşüyor. saatlerce arayıp düzelttirmeye çalışıyor, bıkıp bırakıyorsunuz.
parasından, verdikleri hizmetten geçtim başımı ağrıtmadan faturaları bir şekilde ödesem, kampanya süresi geçse bitse diye bekliyorum. kampanya bittiğinde de aylık yenileyeceklermiş. ondan nasıl kurtulacağım bilmiyorum da herhalde evi taşıyacağım. ondan sonra arasınlar bulsunlar beni. başımı ağrıtmasınlar da... her türlü fazla ödemeyi göze alıp interneti iptal ettirmeye çalışıyorum onu da yapmıyorlar. 3-4 ay önce iptale uğraştım iptal edersek 200 tl ödemeniz gerekir dediler. olsun dedim. yinede iptal edilmedi.
bazen de internet kesilene kadar internet sayfasındaki ödeme zımbırtısı hiç açılmıyordu. o şekildede kesilmesini bekler oldum. kesildikten sonra ödeme sayfası açılıyor ve ödüyordum.
zaten abone olma sürecinde de 8 senedir ttnet olan aboneliğimi bana çaktırmadan, hiç türknetten bahsetmeden aktarmışlardı. ttnet'e kampanya dolmadan ayrıldığım için 200 tl ödemiştim. birde yeni aboneliğim nedeniyle aktivasyon ücreti aldılar. ne kadar farkettiğimde vaz geçmek istesemde iptal ettiremedim. bana adsl hattımla telefon hattımı tek faturada birleştirerek ödeme ve ucuz telefon hizmeti sunacaklarını söylediler. telefon hizmetimde bir değişiklik yok. tek fark 24 tl olan internet hizmetim 31 tl'ye yükseltildi. telefon hizmetimi de türknet'e geçirtmem gerekliymiş.
neyse hapis gibi gün sayıyorum. son olarak fatura karmaşasıyla boğuşup saatlerce telefon açıp beklemekten bıkarak otomatik ödeme talimatı verdim. dün farkettim ki fatura için bir ücret kesmişler. her şey yolunda gibi. sonra alış verişe gittim kredi kartımı uzattım limit yok dediler. bankamatikten baktım. limit yok ama neden öyle olduğunu belirten ve harcanan bir para yok.gittim bankaya baya bir uğraştıktan sonra taksitli alış veriş yapıp yapmadığım soruldu. meğer bu kezde taksitli alış veriş gibi para kestirmişler. aynı türknet faturaya ait taksitli alış veriş görünüyormuş. tek tesellim böyle bir bok olacağını düşünüp kredi kartının limitinde sadece 130 lira bırakmıştım. şimdi kredi kartından tekrar para keserler diye ödeme yapamıyorum.
allah düşmanımı bile böyle bir şirkete düşürmesin.
verdikleri internet hizmetinden bahsetmiyorum bile. ttnet'te 8 mb olan bağlantım en fazla 7.5'e düşerdi. burda 3.0 mb'nin üzerine hiç çıkmadı. hele kesilip açıldıysa 1 mb'ye düşüyor. saatlerce arayıp düzelttirmeye çalışıyor, bıkıp bırakıyorsunuz.
parasından, verdikleri hizmetten geçtim başımı ağrıtmadan faturaları bir şekilde ödesem, kampanya süresi geçse bitse diye bekliyorum. kampanya bittiğinde de aylık yenileyeceklermiş. ondan nasıl kurtulacağım bilmiyorum da herhalde evi taşıyacağım. ondan sonra arasınlar bulsunlar beni. başımı ağrıtmasınlar da... her türlü fazla ödemeyi göze alıp interneti iptal ettirmeye çalışıyorum onu da yapmıyorlar. 3-4 ay önce iptale uğraştım iptal edersek 200 tl ödemeniz gerekir dediler. olsun dedim. yinede iptal edilmedi.
Gündemdeki Haberler
Güncel Önemli Başlıklar