bugün

fiat linea

bizi nasıl anlıyor işte onu anlamadığım otomobildir.

+ seviyorum lan o kızı linea, hastayım ulaaaaaaaannnn
- anlıyorum abi
+ neyi anlıyorsun lan
- eee... yani konsept olarak...
+ s.ktir lan.. satacam seni de..
- bunu da anladım..
© copyright 2005 - 2026